2016. szeptember 2., péntek



ERŐ, AMELY ÁLTAL ISTEN MUNKATÁRSA LEHETSZ

Isten úgy határozott, hogy legfőbb céljainak többségét a mi segítségünkkel valósítja meg. Azzal, hogy Isten papoknak nevez bennünket, nyilván egyrészt jelzi: imádnunk és dicsőítenünk kell Őt. De ennél sokkal többet is jelent. Nekünk "királyi papságnak" kell lennünk. Krisztus ma az imán keresztül irányítja a világot. Részt kell vennünk ebben az irányításban azáltal, hogy közbenjárunk másokért, ahogy Krisztus folyamatosan közbenjár értük. (Zsid 7:25) Hivatalos bejárásunk van a mennyei trónushoz, hogy csatlakozhassunk Krisztushoz a közbenjárás szolgálatában!
ERŐ, MELLYEL ELLENÁLLHATSZ SÁTÁNNAK, ÉS LEGYŐZHETED

Ha Isten gyermekei egyszerűen elfogadnák szent megbízásukat, mint az Úr hadserege, ha figyelmeztetnék egymást, hogy az imának Isten kiemelt szerepet szán, ha csatlakoznának egymáshoz aktív, Szent Szellemtől vezetett és felkent könyörgésben, akkor láthatnánk Sátán leveretését és Isten megelevenítő jelenlétét soraink között. Megtérő lelkek eddig ismert legnagyobb aratását tapasztalhatnánk. Arra rendeltettünk, hogy Sátánt imádkozás és böjtölés által megállítsuk, visszaszorítsuk, legyőzzük. De túlságosan keveset imádkozunk, túl passzívak vagyunk és túl elégedettek lelki középszerűségünkkel és meglehetős sivárságunkkal. Úgy tűnik, hajlandóak vagyunk belenyugodni, hogy az Ördög szerezze meg a győzelmet.
Istenünk, ébressz fel minket!

Istenünk, taníts meg minket imádkozni!
----------------------------------


IMA ÁLTAL MEGÉRINTHETSZ VALAKIT
Imád nemcsak a Mennyet érheti el, hanem az imakéz mérföldeken nyúlhat át a világ bármely részéhez, és könyörgésed helyén megérinthetsz valakit, akinek szüksége van rád, akár több ezer kilométer távolságból is. Ez nem szemfényvesztés. Ez szellemi valóság. Soha nem fogom elfelejteni azt a sok évvel ezelőtti kéthetes indiai időszakot, amikor állandóan úgy éreztem: imádkoznom kell fiúnkért. Egy vasárnap délután jutott időpontra bennem ez az érzés. Éppen egyedül voltam a házunkban, s annyira elmerültem az érte való imádkozásban, hogy egy idő múlva már az idő múlását, a tér jelenlétét sem éreztem. Ahogy folytattam az imádkozást, hirtelen úgy tűnt, hogy John mellett térdelek, kezem a vállán, és úgy imádkozom érte. Nem tudom, mennyi ideig könyörögtem, vagy mit mondtam, de annyi bizonyos, hogy imádkozó karom áthidalt több ezer mérföldet, és kezem John karján nyugodott. Olyan valódi volt, mintha ott lettem volna mellette. Aztán bizonyosságot nyertem, felálltam a térdemről, majd később elvégeztem vasárnap esti szolgálatomat.

Misszionáriusi kötelezettségeim miatt nem volt alkalmam írni Johnnak másnap délig, amikor bementem az irodámba, és leültem az írógép mellé. "Kedves John, kezdtem a levelet, nem tudom, mit mond ez a számodra, de biztos vagyok benne, hogy jelent valamit. Napok óta imádkozom érted, és ahogy tegnap délután a hálószobámban leborultam, hirtelen úgy tűnt, mintha melletted térdelnék, és kezem a válladon lenne." Éppen a második bekezdést akartam írni, amikor megszólalt a csengő. Odamentem az ajtóhoz, a postás állt ott, és átadott egy táviratot. Visszamentem, bezártam az ajtót, és felbontottam a táviratot.
Ez állt benne: "Isten a vezetőm. Szelíd, de biztos döntés. Köszönet az örökségért, szeretetért, és az imádkozásért. John"
Térdre estem, s az arcomat könnyek áztatták. Isten megengedte, hogy egyik kezemmel megérintsem mennyei trónusát, másikkal fiúnk vállát. Bizonyos idő múlva aztán megérkezett John levele is. Pontosan akkor, amikor én Allahabadban, Indiában imádkoztam, John az USA-ban egyedül térdelt a sötétben, és átadta életét az Úrnak.


Isten könnyekkel szentelt imára hív

Az ima nem szórakozás, nem szeszélyünktől függő tevékenység. Az ima Krisztus királyságának legfontosabb munkája. Az ima egyesülés Istennel, a megtört szívű Atyával, Krisztussal, a síró Főpappal és az érzékeny, közbenjáró Szent Szellemmel. Részvétel szívük dobbanásában, és viselése ugyanazoknak a terheknek, amelyeket Ők hordoznak szerető szívükön. Könnyezve imádkozni, azt jelenti: befektetni az örökkévalóságra nézve. Könnyezve imádkozni azt jelenti: elvetni könnyeidet az örök aratás érdekében. Isten soha nem felejt egyetlen könnyet sem, amely a másokért végzett közbenjárás során hullott, és ezek a könnyek soha nem hiábavalók. A könnyhullatással kísért ima az egyik legerőteljesebbnek ismert formája a könyörgésnek.

"Akik könnyhullatással vetnek, vigadozással aratnak majd.
Aki vetőmagját sírva emelve megy tova,
vigadozással jő elő, kévéit emelve." (Zsolt 126:5-6)

------------------------------------

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése