2016. február 26., péntek



 Elisabeth Seiler   Ne szólj bele!
 Testvéreim a fallal körülvett Jüancsouban laktak, az én lakásom kívül esett, ahol az imaházunk is volt. Egy este nagy vágyat éreztem, hogy kicsit kimenjek az utcára, és valakinek bizonyságot tegyek Jézusról. A kínaiak ritkán fogják fel azonnal, miről van szó, de személyes kapcsolaton keresztül könnyebben megmozdulnak, hogy eljöjjenek az imaházba, és többet halljanak Jézusról.

Amint mendegéltem egy csapat asszony hozzám szegődött, akik látni akarták, mit akar ez a külföldi nő este az utcán. Kissé kijjebb érve megálltam, megfordultam, kedvesen köszöntem és elkezdtem az embereknek Jézusról beszélni. Láthatóan nem volt rájuk olyan hatással, mint szerettem volna. Szemügyre vették a ruhámat, az arcomat, míg én szívemben azért esedeztem az Úrhoz, tegye meg, hogy a kínai asszonyok odafigyeljenek, és az igehirdetés megérintse őket. Legnagyobb rémületemre hirtelen egy anyakoca rontott elő, éppen a kör közepébe, mely körülöttem alakult. Ez nem volt elég, a koca elkezdte őket körülszaglászni, egyiket a másik után. Legszívesebben szép finoman oldalba rúgtam volna, hogy körünkből kisegítsem, de ezzel szerfelett megbotránkoztattam volna hallgatóimat, mert a kínai családban a sertés nagy becsben van, mivel a gazdagságot jelképezi. Nem maradt más hátra, mint szívemben az Úrhoz kiáltani: „Könyörülj, Úr Jézus, légy segítségül!”

A disznó nem elégedett meg azzal, hogy az egész kört – engem is beleértve – egyszer végigszaglászta, újra elölről kezdte, végül nálam kötött ki, nekitámaszkodott a lábszáramnak, néhányszor röfögve hozzádörgölődzött, majd rátelepedett a lábamra. Cipőmet úgy odaszorította, hogy – mozdulni sem tudva – nem tehettem egyebet, mint tovább prédikáltam. – És mi történt? A kínai asszonyok szinte egy szájjal kiáltották:
– Te jó ember vagy! Békességed van, különben a disznó nem ment volna hozzád, hogy a lábad elé feküdjön.
 Egyszerre megnyertem teljes figyelmüket, s az ajtó máris nyitva állt.
– Igen, békességem van – hagytam helyben –, most pedig hadd
mondjam el nektek, hogy találtam meg a békességet.

Míg arról beszéltem, hogyan jöttem a Megváltóhoz, meg kellett alázkodnom Isten előtt, hogy szívemben úgy bosszankodtam a disznóra, pedig maga az Úr küldte feleletképpen segélykiáltásomra. Ismét tisztán és világosan előttem állt az a kis mondat, amit az Úr más összefüggésben tanított: „Te pedig ne szólj bele!”
 Olyan új lett megint, hogy Ő imameghallgató, de a meghallgatásban nem köti magát a mi elképzelésünkhöz. Hálás szívvel tértem haza, és olyan boldog voltam, hogy találtam embereket, akiknek Jézusról szólhattam. A legszebb az volt, hogy az Ige gyümölcsöt termett, és néhány asszonyban vágy támadt, hogy többet halljon Jézusról. Ó Uram, nagy és dicsőséges Isten, milyen különös úton vezetsz néha! Eleinte sokszor egyáltalán nem értjük. Te tudod azonban, hogy én minden utadra – bármilyen legyen az – igent mondtam. A Te útaid csodálatos utak! Köszönöm Neked. Ámen.
 -,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,,-,,-,,--,,--


  "Az Én sorsom nemcsak kereszthalál, de feltámadás is, nemcsak szenvedés, de boldogság is! Aki Engem vállal, a sorsom mindkét oldalát vállalja, s ez által lesz világosság mások számára!" (Jézus)
       ,-,-,-,-,-,-,-,-,-,- -,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,                                                       

Ö R Ö K Ö S Ö K   K E R E S T E T N E K  !

A telek :
„romolhatatlan, szeplőtelen és hervadhatatlan örökség, amely a mennyben van számotokra .”
Pét.I. 1:4.
Sok lakása van:
„ az én Atyám házában sok hajlék van .” Jn. 14:2.

Fekvése a legszebb :
Távol a világ minden szennyétől,
„ és nem megy be abba semmi tisztátalan, sem aki utálatosságot cselekszik, vagy hazugságot szól, hanem csak azok, akik  beírattak az élet könyvébe, amely a Bárányé. „ Jel.21:  27.

A telken szép források is vannak :
„ A Bárány , aki a királyi széknek közepette van, pásztorolja őket és elvezeti az élő vizek forrásához és letöröl az Isten az ő szemükről minden könnyet .” Jel. 7:17.

Gyönyörű folyó vizek szelik át :
„Megitatod őket gyönyörűségeid folyóvizéből” Zsolt. 36:9 .
„Teljes öröm van tenálad, a te jobbodon gyönyörűségek vannak örökké .” Zsolt. 16: 11.

Élő vizek folyamai : Jn. 7: 38.
„ Én a szomjazónak adni fogok az élet vizének forrásából ingyen .” Jel. 21:6.

Mindez jogos tulajdon, Krisztus vérével fizetett meg érte :
„ Hiszen tudjátok, hogy nem veszendő holmin, ezüstön és aranyon váltattatok meg, hanem drága  véren, mint hibátlan és szeplőtelen Bárányén, a Krisztusén !”Pét.I. 1:18,19 .
----------------------------------------------
Egy régi legenda : szerint valaki a mennyben járt. Bevezették egy fényes terembe,
ahol egy nagy halom emberi fület talált. 
Kérdésére elmondták, hogy ezek olyan emberek fülei, akik szívesen hallgatták mindazt, ami szép és jó, de nem a szerint éltek.. Tehát nem jutottak a mennybe ,csak a fülük
Egy másik nagy teremben csupa emberi ajak volt egy halomban :olyan embereké,                                         aki sokat beszéltek az igazságról, de nem a szerint éltek.
Tehát ők maguk nem juthattak a mennyekbe, csak az ajkuk.
Hogy állunk mi , ma élő keresztyének a huszonegyedik században ?
------------------------------------------
Hiába menekülsz !
A napi lapok közölték a hírt, hogy két bankrabló többmilliós zsákmányra tett szert, és nyomtalanul el is tűntek.  Mint utólag kiderült, Amerikába repültek. Szilárdan hitték, hogy ott a nagy tömegben alámerülnek és soha senki nem leli nyomukat.
Három hónap múlva megbilincselve hozta őket vissza az Interpol egyik detektívje ugyanazon a repülőgépen, amelyen elmenekültek.
Isten elől sem menekülhetünk. Nincs semmi lehetőség arra, hogy kitérjünk előle és az Ítélet, meg a számadás elől.
Akim mégis menekül előle, az csak még nagyobb bajba és zavarba jut.
Akárhová menekül is az ember , a bűntudat mindig újra elfogja.
És hiába rejti el magát akármilyen mondvacsinált kifogások vagy ürügy mögé, a lelkiismeretét elhallgattatni nem tudja.
Isten , aki az egész világmindenséget teremtette, jól ismeri az ember minden belső rejtekét.
Megtalál ő téged a világűrben is. Ha kozmikus sebességgel tudnál mozogni m, akkor is az Isten keze fogna fel. Itt semmi nem használ,csak egy : Nem Isten elől menekülni, hanem hozzá ! szeretete karjaiba zár téged is, engem is,mindenkit.  Szívére ölel, el nem enged. Ő nála védelem és menedék van 
                                          ,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-

Igazán ?
Azt mondod, Istent sehol nem lehet megtalálni?   Bizonyára alaposan ismered a világmindenséget. Bizonyára átkutattad minden zegét – zugát  és belenéztél minden sarkába . Logikusan véve esztelenség azt mondani : „ Nincs Isten „ . Legfeljebb annyit mondhatsz : „ én még soha nem tapasztaltam meg,hogy van Isten „De még ,megtörténhet !
Én Istent Krisztusban találtam meg. Megtapasztaltam, átéltem őt. Te is átélheted. De nem, úgy ahogy te szeretnéd.  Úgy keressed Istent, ahogy ő mondja neked.  Akkor odatalálsz.
                                                                      Akbar Abdul Hagu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése