2015. augusztus 30., vasárnap


János 10:14,15b,- 14--Én vagyok a jó pásztor, én ismerem az enyéimet, és engem is ismernek az enyéim,
15--mint ahogy ismer engem az Atya, és én is ismerem az Atyát, és életemet adom a juhokért.
Én vagyok a jó pásztor. Zene: Mike József ,-Szöveg:János 10:14,15b, az ellenszólam szövege - Mike József

Én vagyok a jó pásztor,
Én vagyok a jó pásztor.
Én ismerem az enyéimet,
És az enyéim ismernek engem.
És én életemet adom a juhokért,
És én életemet adom a juhokért.
(Mert) én vagyok a jó pásztor...

/Értem adta magát a Jó Pásztor,
Értem adta magát a Jó Pásztor.
Értem áldozta drága életét:
Ő meghalt, hogy örökre éljek.../
-----------------------------------------------
János 8:13,- A farizeusok pedig azt mondták neki: Te magad teszel bizonyságot magadról, a te bizonyságtételed nem érvényes.
Én vagyok a világ világossága ,- Zene: Mike József Szöveg:János 8:13, a refrén: Mike József

Én vagyok a világ világossága,
Én vagyok a világ világossága,
Aki engem követ nem jár a sötétségben,
Hanem övé lesz az élet világossága.

Élet világossága,
Töltsd be szívemet még ma,
Égi világossággal!

Töltsd be szívemet még ma,
Élet világossága,
Égi világossággal!



.
[ 2015-06-13 14:47 ]

János 11:25,- Ekkor Jézus azt mondta: Én vagyok a feltámadás és az élet, aki hisz énbennem, ha meghal is, él,
Én vagyok a feltámadás és az élet . Zene:Mike József Szöveg: János 11:25

Én vagyok a feltámadás és az élet,
Én vagyok a feltámadás és az élet.
Aki hisz bennem, ha meghal is él,
Aki hisz bennem, ha meghal is él.
(Mert) én vagyok a feltámadás és az élet,
Én vagyok a feltámadás és az élet.

Én vagyok a feltámadás és az élet,
Én vagyok a feltámadás és az élet.
Aki él, és hisz énbennem,
Az nem hal meg soha, soha.
(Mert) én vagyok a feltámadás és az élet
Én vagyok a feltámadás és az élet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése