2015. augusztus 30., vasárnap


Ján-15: 1--Én vagyok az igazi szőlőtő, és az én Atyám a szőlőműves. 2--Minden szőlővesszőt lemetsz, amely nem terem bennem gyümölcsöt, mindazt pedig, amely gyümölcsöt terem, megtisztítja, hogy több gyümölcsöt teremjen. 5--Én vagyok a szőlőtő, ti a szőlővesszők: aki énbennem marad, és én őbenne, az sok gyümölcsöt terem, mert nélkülem semmit sem cselekedhettek.
Én vagyok az igazi szőlőtő ,- Zene:Aradi Zsolt,- János 15:1-2 és 5v. nyomán Garai Zsolt és Mike József

Én vagyok az igazi szőlőtő,
És az én Atyám a szőlősgazda.
Én vagyok az igazi szőlőtő,
És az én Atyám a szőlősgazda.

Azt a szőlővesszőt, amely nem hoz
gyümölcsöt énbennem, lemetszi;
és amely jól terem, azt megtisztítja,
hogy még több gyümölcsöt teremjen...

Én vagyok az igazi szőlőtő,
És ti vagytok a szőlővesszők.
Én vagyok az igazi szőlőtő,
És ti vagytok a szőlővesszők.

Aki megmarad énbennem,
csakis az tud teremni sok gyümölcsöt,
mert rajtam kívül képtelenek vagytok
bármit is cselekedni...

Én vagyok az igazi szőlőtő,
És ti vagytok a szőlővesszők.
Én vagyok az igazi szőlőtő,
És ti vagytok a szőlővesszők.

Én vagyok az igazi szőlőtő,
És az én Atyám a szőlősgazda.
Én vagyok az igazi szőlőtő,
És az én Atyám a szőlősgazda

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése