2015. augusztus 30., vasárnap



János 6:35,- Jézus pedig azt válaszolta: Én vagyok az élet kenyere, aki hozzám jön, nem éhezik meg soha, és aki hisz bennem, nem szomjazik meg soha.
Én vagyok az élet kenyere ,- Zene:Mike József,-Szöveg: János 6:35

Én vagyok az élet kenyere. - 4x
Aki énhozzám jön,
Az nem éhezik meg,
Aki énbennem hisz,
Az nem szomjazik meg soha!
Én vagyok az élet kenyere...
---------------------------
János 10:9,(7),- Jézus akkor így folytatta: Bizony, bizony mondom nektek, hogy én vagyok az ajtó a juhok számára. Én vagyok az ajtó, ha valaki rajtam át megy be, megtartatik; bejár és kijár majd, és legelőt talál
Én vagyok az ajtó ,- Zene:Mike József Szöveg: János 10:9,(7)

Én vagyok az ajtó, a juhok ajtaja,
Én vagyok az ajtó, a juhok ajtaja.
Ha valaki rajtam át megy be, megtartatik,
Az bejár és kijár, és legelőre talál.
Én vagyok az ajtó, a juhok ajtaja...
------------------------------------------
Televíziósok zsoltára.
A TV az én pásztorom, nincs igényem másra!
Kényelmes fotelokban helyet készít nekem. A hittől egyre távolabb vezet engem,
Lelkemet lerombolja, Az érzékiség és az erőszak ösvényén vezet
Szerkesztői nevében. Járjak bár a keresztény felelősség köntösében,
nem zavar meg semmi, hiszen a TV velem van,
Kábelei és távkapcsolója megvigasztalnak engem. Ellát minden jóval
Világiasságom törekvései szerint Megkeni fejemet
Humanizmussal és a törtetéssel az anyagiak felé; Kívánságaimat színig betölti.
Garantált lustaság és nemtörődömség Fog követni engem
Életem minden napján, Én a TV-nézők házában lakom
Időtlen időkön át.
----------------------------------------------
Virágok.
A virágok mosolyban születnek
Kicsi bimbókra ráderül a Nap.
Tavasz-mosollyal megcsókolja őket
S a kicsi bimbó mind erőre kap.
A tél-hidegben megdermedt szívekre
Hints tavasz-mosolyt áldón, Istenem,
Hogy bűnös szívek szunnyadó hitéből
Neked pompázó, sok virág legyen!
-----------------------------------------------
CSAK JÉZUSRA NÉZZ!

Ha kísértés fenyeget, csak Jézusra nézz!
Ha szomorú a szíved, csak Jézusra nézz!

Ha vész, vihar szorongat, csak Jézusra nézz!
Ha árván járod utad, csak Jézusra nézz!

Világ virágai közt csak Jézusra nézz!
Ha tőrt vetnek örömök, csak Jézusra nézz!

Ha a küzdelem nehéz,csak Jézusra nézz!
Vár az örök égi rész, csak Jézusra nézz!

Ha közel végső órád, csak Jézusra nézz!
Halál sötét völgyén át csak Jézusra nézz!

És ha már itt szüntelen ránézett szemed
túl a harcon, éjjelen Őt szemlélheted

színről-színre, Őt, a szent, tündöklő Napot,
s örök égi örömben Őt csodálhatod.
ford. Túrmezei Erzsébet.
--------------------------------------------
761*
Világíts nékem, Jézus, Szívem kitárva vár!
Te vagy az üdvre hívó Kegyelmi fénysugár.
Sötétben, bűnben, árván Éltem sok éven át,
De szívem éled újból, Mióta Téged lát.
2. Világíts nékem, Jézus, Te vagy az út, a cél.
Szolgád a hitnek útján Csak kegyelmedből él.
Életkenyérrel táplálsz, Szent véred gyógyulás.
Te vagy az élet nékem, Csak Te és senki más.
3. Világíts nékem, Jézus, Nincs bennem tűz elég,
Szent arcod fénye rajtam Tündöklőn még nem ég.
De hogyha kegyelmedből Dicsfényed általjár,
Leszek az éjszakában útmutató sugár. (*BGyÉ. 331.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése