2015. augusztus 30., vasárnap



Kedves Mindenki!!
Testvérek az Úr Jézusban!!
Nem tudom ki hogy van vele, de már huzamosabb idő óta mikor készülök valami szolgálatra, / biblia óra,Istentisztelete/
Az Ellenfél a Sátán minden esetben hoz valami rosszullétet.
Tudni kell, hogy nem húsz éves vagyok, hanem 82 múltam.
Bizony vannak kisebb nagyobb gondok az egészség körül, főleg 1973-óta. Az is igaz, hogy az Úr az Aki hordozott eddig is, és ígéretére támaszkodva tudhatom,hogy hordoz ezután is.
Most  is hogy készülődök a másnapi szolgálatra bizony, bizony nem szégyell kísérteni.
Hála a Mindenható Istennek Jézus Krisztusban,. Hogy Ő Irgalmas és Kegyelmes Úr,
Átsegít a nehézségeken. és ezért egyedül  illeti a Hála ,köszönet ,Dicsőítés mindenkor, minden időben.

----------------------------------------------
Lk-11:5-13-v-5--Aztán így szólt hozzájuk: Ki az közületek, akinek van egy barátja, és az elmegy hozzá éjfélkor, és azt mondja neki: Barátom, adj nekem kölcsön három kenyeret,
6--mert egy úton levő barátom érkezett hozzám, és nincs mit adjak neki!
7--Az pedig onnan belülről így válaszolna: Ne zavarj engem, az ajtó már be van zárva, és a gyermekeim velem vannak már az ágyban, nem kelhetek fel, hogy valamit is adjak neked.
8--Mondom nektek, ha azért nem is fog felkelni és adni neki, mert a barátja, de tolakodása miatt felkel, és ad neki, amennyi csak kell.
9--Én is mondom nektek: Kérjetek, és adatik nektek, keressetek, és találtok, zörgessetek, és megnyittatik nektek.
10--Mert aki kér, mind kap, és aki keres, talál, és a zörgetőnek megnyittatik.
11--Ugyan melyik apa az közületek, aki a fiának követ ad, amikor az kenyeret kér, és kígyót ad, amikor az halat kér?
12--Vagy ha tojást kér, vajon skorpiót ad-e neki?
13--Ha azért ti gonosz létetekre tudtok a fiaitoknak jó ajándékokat adni, mennyivel inkább ad mennyei Atyátok Szentlelket azoknak, akik kérik tőle!

Kérjetek és adatik,- Zene: Géczi Katalin,- Lukács 11:5-13 alapján
Ha valakinek van egy barátja és eljön hozzá éjszaka,
Mert kenyeret kér, hogy ellássa azt, ki későn ért haza.
Én gondolom, hogy ti felkelnétek és adnátok kenyeret;
Ha másért nem, hát mert tolakodóan, éjszaka érkezett...

Mondom, hogy kérjetek és adatik, keressetek és találtok,
Zörgessetek és megnyittatik nektek,
Mondom, hogy kérjetek és adatik, keressetek és találtok,
Zörgessetek és megnyittatik nektek.

Ha eljön a fiad, és kérve kér, hogy adj neki jó eledelt,
Te adnál-e kígyót vagy skorpiót, mi megrontja gyermeked?
S bár ti gonoszok vagytok, de tudtok adni jó ajándékokat,
Hát hogy ne adna a ti Atyátok Szentlelket a fiaknak...

Mondom hogy kérjetek...

(Mert mindaz, aki kér, KAP,
Aki keres, TALÁL,
És aki zörget, ANNAK MEGNYITTATIK!)
-------------------------------------------------------
János 14:6,- Azt mondta neki Jézus: Én vagyok az út, az igazság és az élet, senki sem mehet az Atyához, csakis énáltalam
Én vagyok az út, az igazság és az élet,- Zene: Mike József Szöveg:János 14:6 ,-

Én vagyok az út, az igazság és az élet. - 4x
Senki sem mehet az Atyához,
Csakis énáltalam.
Senki sem mehet az Atyához,
Csakis énáltalam.
Én vagyok az út, az igazság és az élet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése