2015. április 24., péntek



 


Kősziklára állt a lelkem, Mikor megláttalak Téged.
Egy perc volt, s tudtam: Mássá lett az élet. 
Mi eddig volt, csak a lét dadogása, Hangzavarral töltött idő elpocsékolása.
Értelmet életem Általad kapott, Akkor, amikor már úgy éreztem:
Minden elhagyott.  Életem sötét egére ,
Te hoztad a fényt, Isteni szent titok,
Találkoznunk , de jó , hogy megadatott. 
Köszönöm életem legszebb napját, Mely csak Veled lehetett teljes,
Visszaadtad mindazt,   Amit más tönkretett.
 ------------------------------------
Veled Uram...
Eljött az idő Mikor már, Elhiszem Jézus nélkül, Nincs életem                                                                                                                                                      Eljött a perc Itt van már Elhiszem Minden utamon Célhoz                                                                            csak, Veled érkezem. Hárman kell, hogy legyünk.
Te már régóta tudod Jézus nélkül.                                                                                                                     Nem lehetünk boldogok. Rájöttem én is, s talán ,                                                                                            Eltűnik végre a magány, Együtt indulunk                                                                                                  Hárman az úton Veled Jézusunk.
-------------------------------------

 Nem kell már.

Nem kell már gazdagság Elég nékem a kegyelem
Nem kell már szabadság, Ha nem Benned lelem.
Engedd meg Uram , Istenem  Hadd legyek rabszolgád , GYERMEKED.
------------------------------------------------

Mégis...
Úgy vágyik a szívem, Uram, Hozzád!
Nélküled az életem , Bartimeusi vakság.
Kitárom szívem , Eléd hozom vétkem,
Bűneim szennyétől Szabadíts meg engem.
Tudom, hogy Tiéd a kegyelem Tudom, hogy nekem adni akarod.
Add, hogy akarjam én is, Oldd fel e szív závárait ,
Ha kell akaratom ellenére is, MÉGIS.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése