2015. április 24., péntek



Kiteljesedik az élet.
Keres az ember Kutat , remél, vágyakozik
Önmaga se tudja , hogy mit. Keres az ember
Találgat, latolgat Egyszercsak észreveszi
Elmúlik a földi lét maholnap .Keres az ember
Keresek én is Találgatsz Te is
Mire is születtél Míg végre rádöbben
Feleszmél Az élet Jézusban több ennél.
Kiteljesedik az élet Feléled a remény
Hit által Jézusban meglátod
Életed egyetlen lehetőségét
------------------------------






Jónásként...
Jónásként másfelé indultam                                                                                                                        Ninive helyett Tarzuszba  gondoltam:                                                                                           Rendelt helyem , De te visszavezettél engem.
 Visszahoztál a cethal gyomrában ,                                                                                                               Rendelt helyemre , Ninive városába. 
Kényszeredetten hirdettem Igédet,                                                                                                             Magam sem hittem , hogy ez elég lesz.
Vártam a pusztulást, De Te kegyelmeztél,                                                                                                         Ninive városa, el ne vesszék. 
Haragudtam , a bűnös város Kegyelme miatt.                                                                                                   Nem értettem mit miért teszel? Prófétád voltam,
mégis : Nem Akartam akaratod, Mégis haragudtam Reád,                                                                             Míg meg nem értettem : Kegyelmed
Féltő szereteted : A Megváltó hatalmát                                                                                                         Hisz, Te a bűnös ember Bűnbánatát várod , s kegyelmezel neki
Add meg , Uram nekem is, Hogy tudjak így szeretni.
--------------------------------------------------
Hitvallás. 
Te vagy - az élet Ura Te vagy - a kegyelmi csoda                                                                                             Te vagy - kiért fáj a lelkem Te vagy - kiért megszakad a szívem. 
Tudom, vagy csak sejtem Te ezt nem akarod                                                                                               Szíved adtad, életedet Szent Fiadat - egyetlenedet. 
Érettem - ki engedetlen Érettem - ki mindig kérdez                                                                                       Érettem - kit gyötör az élet  
Add meg Uram , hogy megértsem kegyelmedet                                                                                                     Add meg Uram , hogy ne legyek engedetlem
Add meg Uram , hogy ne kétkedjek                                                                                                                    Add meg Uram, bátran menjek  Fájó lelkem
 Megszakadt szívem adom Kegyelmedért cserébe.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése