2015. február 28., szombat



Az élet hatalma
Megvallás: Az élet az én nyelvem hatalmában van, az én
nyelvem életet ad. Én az élet szavait szólom!
Életnek kútfeje az igaznak szája
—PÉLDABESZÉDEK 10,11.
Fiunkat és lányunkat közvetlenül a születésük után
karomba fogtam, és azt mondtam: „Uram, köszönöm neked ezt a gyermeket. Mivel ismerem a Bibliát, tudom, hogy az én kötelességem, hogy úgy neveljem fel ezt a gyermeket, hogy ha felnõ, megmaradjon abban, amire tanították.
Tudom, hogy a te Igéd azt mondja: gyermekeinket
az Úr tanítása és intése szerint neveljük, és én ezt fogom
tenni. Tudom, hogy a gyerekeket kétféle módon lehet
nevelni: tanítással, és példamutatással. Ezért az életemmel jó példát fogok mutatni ennek a gyermeknek.
Azt is tudom, hogy megkaphatjuk azt, amit kimondunk,
ezért én kimondom most felette: hogy erõs fizikumú
lesz, betegségek és gyengeségek nélkül fog felnõni; világos és tiszta elméjû lesz; és szellemileg erõs.” Ez így is lett.
Gyermekeink betegségek és gyengeségek nélkül nõttek fel.
Sohasem imádkoztam az üdvösségükért. Sohasem imádkoztam azért, hogy töltekezzenek be a Szent Szellemmel.
Mégis, mindkettõjük nagyon fiatalon üdvösségre jutott és
betöltekezett a Szent Szellemmel.
Szavak határozzák meg, hogy mivé lesznek a gyermekeink!
--------------------------------------

A MINDEN, AZ MINDEN!

“Minden gondotokat őreá vessétek” 1 Pét 5,7.
“Minden lehetséges a hívőnek” Mk 9,23
“Mindenre van erőm a Krisztusban” Fil 3,20
“Mindenért hálát adjatok” Ef 5,20
Minden gondomat rád vethetem.
Nem csak az apró-cseprő gondokat,
a nagyobbakat is.
Nem csak a nagyokat, nehezeket,
a legkisebbeket is!
Mert a minden, az minden!
És minden lehetséges, ha hiszek.
Lehetetlen, megoldhatatlan,
Elérhetetlen nincsen!
Mert a minden, az minden!
És Tebenned mindenre van erőm.
Mindenre, sokra, kevésre,
szűkölködésre és bővölködésre…
Testvérek terhét vállamra vennem,
Teeléd vinnem!
Mert a minden, az minden!
S mindenért hálát adhatok.
Derűs napok, borús napok,
Örömök, szenvedések…
Mindet azért adod,
Hogy cél felé segítsen.
Mindenért hálaéneket mondhatok.
Mert a minden, az minden!
Túrmezei Erzsébet



ÖNÁTADÁS

Énekszóval áldom Jézust;
Értem földre szállt le Ő!
Minden vétkem átkát hordta,
Szenvedett a Megmentő:
Itt a szívem, drága Jézus,
Hódolattal átadom…
Téged nézlek, míg csak élek,
Hűen járok utadon.
Boldog hittel vallom Jézust:
Ő az Út és ő a Fény.
Míg csak szóra nyílhat ajkam,
dalt csak róla zengek én.
Tőled engem, drága Jézus,
El nem téphet senki már.
Légy a lelkem biztos vára,
Mindörökké Úr, Király! Gerzsenyi Sándor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése