2014. június 30., hétfő



Kiáltsátok: Alleluja.

Refr. ||: Kiáltsátok allelúja, kiáltsátok allelúja
    Kiáltsátok allelúja az Isten szent nevét! :||

1.  Bánatunk messze elszaladt,
friss hajnal kél az ég alatt,
s remény fakad sírboltok sötét rejtekén
eláraszt mindent már a fény,
soha nem látott, gyönyörû égi fény.

2.  Illattal terhes szél dalol,
világok titkán áthatol, s hozzád hajol
s így bíztat, nincs mit félni már,
meghalt végleg minden halál,
s a szélben az élet gyôzelem-éneke száll.
-------------------------------------------

Kicsi vagyok én

1.  Kicsi vagyok én, mégsem félek én.
Kicsi vagyok én, mégsem félek én.
Semmi baj nem lehet,
mert engem Jézus szeret.
Kicsi vagyok én, mégsem félek én.
La la la ...

2.  Boldog is vagyok, az is maradok.
Boldog is vagyok, az is maradok.
Rossz kedvem nem lehet,
mert engem Jézus szeret.
Boldog is vagyok, az is maradok.
La la la ...

3.  Erdôn, réteken száll az énekem.
Erdôn, réteken száll az énekem.
Tudja meg a világ,
hogy Jézus a boldogság.
Erdôn, réteken száll az énekem.
La la la ...

4.  Utcán, tereken nem hagy el sosem.
Utcán, tereken nem hagy el sosem.
Mindenkit így szeret,
mert Jézus a szeretet.
Utcán, tereken nem hagy el sosem.
La la la ...



Köszönöm Jézus.

1.  Köszönöm Jézus, Köszönöm Jézus,
Köszönöm Uram, hogy szeretsz engem.
2.  A Golgotára ment és meghalt értem.
3.  A harmadik napon Ô feltámadott.
4.                  Oh hallelúja, óh hallelúja
---------------------------------------------

Ki tudná megmondani

 

1   .Ki tudná megmondani, mi lesz még az életemben,
nem kívánok csodákat, csak nyugalmat a lelkemben.
Énekemmel dícsérem, kinek mindent köszönhetek:
dicsôség és hála, Uram, neked!

2.  Szeretném, ha mindenki körülöttem boldog lenne,
szeretném, ha minden ember boldogan, békében élne.
De akkor is, ha életünk nehéz gondok közé teszed,
dicsôség és hála, Uram, neked!

3.  Barátaim, testvéreim, ne legyetek többé vakok,
szeressétek nagyon egymást, így lehettek csak boldogok.
Jöjjetek és mindnyájan zengjük együtt énekét:
dicsôség és hála, Uram, neked!
dicsôség és hála, Uram, neked!     (2x)
dicsôség és hála, Uram, neked!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése