2014. június 30., hétfő



Isten báránya .

||: Isten báránya!
Te elveszed a világ bûneit!
Irgalmazz nekünk! Irgalmazz nekünk!
Irgalmazz nekünk! :||

Isten báránya!
Te elveszed a világ bûneit!
Adj nekünk békét! Adj nekünk békét!
Adj nekünk békét!
-------------------------------------------


Jó Atyám imádlak

1.  Jó Atyám imádlak, leteszem életem,
úgy szeretlek.

2.  Úr Jézus imádlak, leteszem életem,
úgy szeretlek.

3.  Szentlélek úgy várlak, leteszem életem,
úgy szeretlek.
--------------------------------------------------

Kegyelmed

1.  Kegyelmed, Úr Jézus, oly végtelen,
nem hagytál elveszni bûn mélyében.
||: Keresztfádnak titkait mondtad el
és meg is értette szívem, hogy
drága véred folyt a bûneimért. :||

2.  Szentségben élni veled, Uram,
szolgálni Téged, nincs boldogabb.
||: Küldd le ránk áldott szellemed,
töltsd be Úr Jézus a szíveket, hogy
együtt áldjuk drága szent neved. :||

3.  Oly közel az óra, úgy várunk rád,
hogy elvidd magaddal eklézsiád.
||: Ott többé nem lesz már fájdalom
és könny sem csorog az arcokon, csak
zeng az ének: Glóri allelúja! :||
----------------------------------------

Keresztút.

1.  Itt van végre az utolsó nap,
Örökké tartó a pillanat.
Kegyetlenül megtörte az út,
Összevert arcán lángrózsa gyúlt.

2.  Keresztfát vitt, hogy felfeszítsék,
Gôzölgô testtel cipelte terhét,
Hogy egyszer majd én is így vigyem,
Ha vállamra teszi keresztem!

3.  Háromszor zuhant az út porába,
mégis felért a hegy csúcsára.
Fölkelt, hogy megmutassa nekem,
Nincs még elveszve az életem!

4.  Agyába tépett a fájdalom,
Mégsem mondta, hogy nem vállalom.
Értem is meghalt a kereszten,
Uram, Uram, irgalmazz nekem!
------------------------------------------

Kész az én szívem.

1.  Kész az én szívem,
Uram, Néked zeng a dalom.
Elô hát hárfa, lant,
hadd keltsem fel a hajnalt!

Refr. ||: Szent az Úr, jó az Úr,
    hirdetem a népek között,
    Mert az ô kegyelme felhôkig ér. :||

2.  Igazság, hatalom
igéid minden egyes szava.
Szívemben rejtem el,
hogy soha el ne felejtsem!

Refr. ||: Szent az Úr, jó az Úr,
    hirdetem a népek között,
    Mert az ô hûsége az égig ér. :||
-----------------------------------------------




Két ember

2.  Két ember eléd lép, két ember Téged kér
Áldj meg, áldj meg!
Két ember eléd áll, két ember Téged vár
Áldj meg, áldj meg!
Végtelen Istenünk, áldd meg az életünk!
Végtelen Istenünk, áldd meg az életünk!

2.  Két ember egy útra kész, két ember terád néz
Áldj meg, áldj meg!
Két ember benned él, két ember így remél
Áldj meg, áldj meg!
Végtelen Istenünk, kösd össze életünk!
Végtelen Istenünk, áldd meg a szerelmünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése