2014. március 31., hétfő



Áldjad én lelkem.

1.  Áldjad én lelkem az Urat!
Áldjad én lelkem az Urat!
Áldjad én lelkem, áldjad én lelkem,
Áldjad én lelkem az Urat!

2.  Zengj allelúját az Úrnak!

3.  Dícsérjük együtt az Urat!

4.  Áldjad én bensôm az Urat!
------------------------------------------------------------



Áldott az Úr.

1.  Áldott az Úr a szentélyben. Áldott!
Áldott a hatalom és a fölség Istene. Áldott!

Refr. ||: Áldott az Úr! :||     Á-áldott!

2.  Áldott az Úr minden mûvében. Áldott!
Nagyságával van ég és föld tele. Áldott!

3.  Áldja az Urat énekszó és harsona. Áldott!
Áldja az Urat zsoltár, lant és orgona. Áldott!

4.  Áldjátok az Urat dobszóval és gitárral. Áldott!
És a cimbalom zengô szavával. Áldott!

5.  Áldott legyen az Atya, Fiú és a Lélek. Áldott!
Az Urat áldja minden élet. Áldott
-------------------------

Bárcsak régen.

1.  Bárcsak régen felébredtem volna.
Látod pajtás, most állottam talpra.
Máris csendül a fülembe angyalok mondása,
Hogy a Jézus megszületett rongyos istállóban.

2.  Odamenni vagyon bátorságom,
Remélem, hogy kis Jézust meglátom.
Gyere pajtás, induljunk el, legyél te is társunk,
Velünk van a jó furulyás, a régi bojtárunk.
-------------------------------------------------------------------------

Boldog az ember.

1.  Boldog az ember, ki szereti Istenét, A föld és ég Urát.
Boldog az ember, ha tiszta szívvel Járja az útját.
Reménység az élete, ujjong az éneke.

Refr. Áldott legyél, Uram, áldott legyél,
Uram, áldott legyél földön égen!

2.  Boldog az ember, ha szereti Istenét, Vele él az Isten.
Jó pásztor az Isten, vezeti gyermekét, ôrzi a hitben.
Oly boldog az élete, ujjong az éneke.

Refr.

3.  Hûséges az Isten, ôrzi életünk, Benne remélünk.
Szerelmünk lángját táplálja ô, Hûségben élünk.
Összefogja két kezünk, ujjong az énekünk.

Refr.

-----------------------------------------------------------------------

Boldog mosoly.

Refr. Boldog mosoly az arcomon,
Egy pillanatról álmodom.
Utam végén vársz rám, tudom.

1.  Eltékozolt sok évemet, hazug vágyamat,
Örömömet kôkeresztként vállalom, viszem.
Földre roskadok, fölkelek,
De Hozzád mégis elmegyek,
Megállni az úton nem lehet.

2.  Add a két kezed, kedvesem,
Együtt megyünk egy életen.
Egymás nélkül nem jutunk tovább!
Testvéreim, ne várjatok,
Ha fáradtak vagytok szóljatok,
De egymás nélkül nem jutunk tovább

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése