2014. március 31., hétfő



Annyiszor elfordultam.

1.  Annyiszor elfordultam Tôled,
Annyiszor ellenálltam Neked.
Tékozló fiúként jövök,
Jövök Hozzád bocsánatért.

Refr. Oldozz föl a bûneimbôl,
Tisztíts meg a vétkeimtôl,
Gyógyítsd meg a szívem és a lelkem!
 (Szenteld meg a testem és a lelkem!)

2.  Egyedül Te menthetsz meg engem,
Életed föláldoztad értem.
Megváltóm Te vagy nekem,
Hozzád jövök bocsánatért.

Refr.

Ragadd meg az egész lényem,
Nálad van az üdvösségem,
Szentlelkeddel tölts be, kérlek, engem!

------------------------------------------------------------

Arcodon érzed.

1.  Arcodon érzed a nap melegét,
de nem gondolsz arra, hogy milyen a nap.
Hallod a forrás csobogó hangját,
de nem látsz a mélybe, ahonnan fölfakad.
Csodálkozol most, hogy mi ez a dal?
A levegô nem kér, hogy vedd ôt észre,
pedig hát nem élhetsz nélküle.
A föld, melyen lépkedsz, biztosan tart meg,
miért is törôdnél éppen vele?
Nem tudom, érted-e, hogy mi ez a dal?

Refr. Elfeledted a hûséget, a tisztaságot elvesztetted,
a hited régen elhagyott, a remény benned elfogyott,
a szeretet téged már nem érdekel. Pedig hát -
fénye rád ragyog,
most is rád ragyog,
mindig rád ragyog!

2.  Élsz itt a földön, magadnak élsz csak,
nem gondolsz arra, hogy mit hoz a holnap.
a gondod csak az, hogy markolhass többet:
új kocsit, szebb házat, még nagyobb földet.
Tiltakozol most, hogy mi ez a dal!
Itt élsz a földön, de magadnak élsz csak,
nem törôdsz azzal, hogy mások is vannak.
Apád, ha megrokkan, más gondozza,
fiadat beszélni, járni más tanítja.
Fölháborodsz talán, hogy mi ez a dal?
3.  Élsz itt a földön, élni akarsz csak,
nem érted talán, hogy miért fáj ez másnak?
Születtél, felnôttél, élsz most magadnak,
hiába gyûjtöttél, - nincstelen vagy!
Ó, bárcsak elhinnéd, hogy igaz a dal!
Emberek között vagy, melletted élnek,
próbáld meg egyszer, ôket is értsd meg!
Egyformán ragyog ránk fentrôl a nap,
ha másokért élnél, te lennél boldogabb!
Ó, bárcsak éreznéd, hogy mit mond a dal!

----------------------------------------------------------

Áldalak jó Uram.

Áldalak jó Uram, teljes szívembôl.
Hirdetem majd csodás tetteid
és énekelek rólad.

Áldalak jó Uram, teljes szívembôl.
Boldoggá tesz, hogy hozzád tartozom
Allelúja.
----------------------------------------------------------

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése