2013. október 27., vasárnap



Minden mi él.
Refr.:
Minden mi él, csak téged hirdet,
Minden dicsér, mert mind a műved.
Azzal hogy él, ezt zengi Néked:
Dicsérlek én, dicsérlek Téged!

Dicsér az ég, nap, hold és csillagok,
Fény és sötét, nap, éj és hajnalok.
Dicsér a szél, felhő és hóvihar,
A víz, s a tűz megannyi tiszta dallal. Refr:

Dicsér a föld, dicséri szent Neved,
Mint jó anyánk, táplál, s ad eledelt.
Virág, gyümölcs, zöld fű, fa, hegyvidék,
Tó és folyó, síkság és büszke bérc. Refr:

A nagy világ létével énekel,
Szavunkra vár, hogy hozzád megtérjen,
Dicsérjük hát, Királyunk nagy nevét,
Zenged velünk: Nagy Isten, áldott légy Refr:



Helyettem meghalt Ő.

Helyettem meghalt Ő,
elvette minden bűnöm.
Mond meg, ó mond ki volt Ő?
Meghalt a Golgotán,
függött egy keresztfán.
Jézus, Jézusnak hívják!

Fenn a mennyben.

Fenn a mennyben az Úr minden győztesnek ád,
Aki Jézussal járt, s benne hisz,
Aranyból koronát, fehér égi ruhát,
Hárfa húrjait pengethetik.

Refr.:Igen, ott minden kész, igen ott minden kész,
Minden győztesnek jár örök rész.
Boldog véghetetlen öröm vár odafenn,
Jézusért én is elnyerhetem.

Vígan lépkedünk színarany utcákon át,
Halljuk angyalok dicséretét,
Szemünk láthatja Jézus szent ábrázatát,
Aki vért ontott bűneinkért. Refr.:

Élet forrása kínálja élő vizét,
Tiszta hűs vizét bőségesen.
Fényt az Úr maga áraszt és hint szerteszét,
Halál nem lesz ott, éjszaka sem. Refr.:

Minden gyötrelmet, bánatot elfeledünk,
Ha Ő bennünket keblére von,
Jézus szívére hajthatjuk fáradt fejünk,
Nála béke vár és nyugalom. Refr.:


Boldogság, öröm.
Ha valaki látja az arcomat, ha valaki hallja a hangomat,
megtudja-e rólam, hogy Jézus él
s boldog-e az ember, ha szeretetben él?!

Refr.:Boldogság, öröm az életem,
akárhova megyek, kell, hogy vigyem.
//: Örömöm Jézus adta nekem,
hogy ne csak az enyém,
de mindenkié legyen! ://

Ha valaki nézi a két szemem, ha valaki fogja a két kezem,
megérzi-e bennem, hogy Jézus vár
s jó, hogyha az ember az ő útján jár?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése