2013. október 27., vasárnap




Minél egyszerűbbek imáink, annál jobbak; az egyszerű és alázatos szavak a legtökéletesebben tükrözik gondolatainkat.


Aki hisz, az bizakodó, nyugodt, boldog és örvendező;
és ez előkészület a mennyhez.


Az igazság mindig világos, érthető,
csakhogy az emberek „jeleket és csodákat” várnak,
és ettől nem látják, ami pedig ott van előttük, egészen közel.
De mi ezt az egyszerű tényt minden lehetséges módon összekavarjuk,
és a sima útból labirintust csinálunk.


Kísértésbe esni még nem bűn. De a kísértésnek engedni már bűn.


A hit egyáltalán nem „vak”, mert a hit ismerettel kezdődik.

Bizony ez az Isten a mi Istenünk mindörökké, ő vezet minket mindhalálig!
Zsoltárok 48, 15 - Károly ford.

A takarékos asszony többet ér a nagy jövedelműnél! Jó feleség és egészség a legnagyobb érték, amelyet az ember e földön kívánhat magának.


Azokat az evezőket kell használni, amelyek kéznél vannak, és azzal a széllel kell vitorlázni, amelyet Isten ad.


„Segíts magadon és Isten is megsegít” (?) Jézus azokon segít, akik nem tudnak magukon segíteni és senki másnál nem találnak segítséget.


Minél többet teszünk valakiért, annál jobban szeretjük az illetőt.


A büszke „én” nemzi a hitetlenséget.

Jézus meg ezt mondta nekik: Ha Ábrahám gyermekei vagytok, Ábrahám tetteit teszitek; tényleg azonban megölni igyekeztek engem, engem, aki megmondtam nektek az igazságot, amit az Istentől hallottam. Ábrahám ezt nem cselekedte. Ti a ti atyátok tetteit teszitek.
János 8, 39b-41a - Csia ford.

Egyetlen csepp isteni helyeslés nagyobb dicsőség,
mint tengernyi dicséret az emberek részéről.


Isten azért dolgozik bennünk, hogy működjünk, és azért szerzett üdvösséget, hogy tevékenykedjünk.


Akik Jézus Krisztust szeretik, azokat elbűvölte személyisége, küldetése és szeretete, ezért nem tudnak mást tenni, mint hinni benne, annyira csodálják, tisztelik és szeretik.


Az imádság kulcsával kinyithatod a mennyet.


Vagy a bűneidtől kell megválnod, vagy az üdvösséged reménységétől.

Azért mondom ezt most, mielőtt megtörténne, hogy amikor majd megtörténik, higgyétek, hogy ÉN VAGYOK.
János 13, 19 - Egyszerű ford.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése