2013. augusztus 30., péntek






AKI AKAR, JÖJJÖN!

1. 'Aki akar, jöjjön!' halld zeng a szó!
   Ím az élő vízhez hív a Megváltó.
   Békét, üdvöt lel itt minden szomjazó,
   Aki akar, jöjjön ma!

Refr:  Éhező csak jöjj, szomjazó meríts!
   Jézus hív, ó, bűnös siess, jöjj, ne késs!
   Nyitva áll az ajtó, Kész a lakoma;
   Aki akar, jöjjön ma!

2. 'Aki akar, jöjjön!' Itt az idő!
   Kietlen még sok szív, mint kopár mező,
   De meg újítja majd az Üdvözítő;
   Aki akar, jöjjön ma!

Refr: Éhező csak jöjj, szomjazó meríts!
   Jézus hív, ó, bűnös siess, jöjj, ne késs!
   Nyitva áll az ajtó, Kész a lakoma;
   Aki akar, jöjjön ma!

3. 'Aki akar, jöjjön!' halld szózatát!
   Mondjad ezt a jó hírt, hordozzad tovább!
   Hirdesd e hívást, mint Jézus szentszavát,
   Aki akar, jöjjön ma!

Refr: Éhező csak jöjj, szomjazó meríts!
   Jézus hív, ó, bűnös siess, jöjj, ne késs!
   Nyitva áll az ajtó, Kész a lakoma;
   Aki akar, jöjjön ma!

Aki hozzám fordul, azt ki nem vetem,
Így ígérte Jézus neked, és nekem.
Látod, sok a bűnöd, nem bírod tovább,
Jöjj az Úrhoz, számít rád.

Refr.: Megbocsátja minden bűnödet,
    Békességet ad a szívednek.
    Veled marad mindig, hogyha akarod,
    Félelemre nincs okod.

Volt-e már barátod, aki így szeret?
Meghalt, hogy tenéked adjon életet.
Végtelen kegyelmet, és üdvöt kínál,
Jézus Krisztus téged vár.
Megbocsátja...

El ne fordulj tőle, mert késő lehet,
Nem lesz, aki kérje bűnös szívedet.
Jöjj csak bátran hozzá, van még kegyelem,
Szeretete végtelen.
Megbocsátja...


AMINT VAGYOK, SOK BŰN ALATT

Szerző: Elliott Charlotte
Amint vagyok, sok bűn alatt,
De mert hallom hívó szavad,
S mert értem áldoztad magad,
Bárány Jézus, jövök.

Amint vagyok, nem várva, hogy
Lelkemnek terhe, szennye fogy,
Hozzád, ki megtisztíthatod,
Bárány Jézus, jövök.

Amint vagyok, bár gyötrelem,
S kétség rágódik lelkemen,
Kívül harcok, bent félelem,
Bárány Jézus, jövök.

Amint vagyok, vak és szegény,
Hogy kincset leljek benned én,
S derüljön éjszakámra fény,
Bárány Jézus, jövök.

Amint vagyok, nincs semmi gát,
Kegyelmed mit ne törne át,
Reád bízom lelkem javát,
Bárány Jézus, jövök.

Amint vagyok, hogy a Te szent
Kegyelmed tudjam mit jelent,
Már itt, s majd egykor odafent,
Bárány Jézus, jövök.

ATYÁM KÉT KEZEDBEN.

Atyám, két kezedben, csak ott lakhatom,
Biztonságot csak Tőled kapok.
Újjá így teremtesz, sebem ápolod,
Boldogság, hogy itt van otthonom.
Refr.:
//: Tarts meg két kezedben, őrizz meg Uram,    Oltalmadban rejtsd el sorsomat! ://

Atyám, két kezedben, teljes az öröm,
Ajándékodban gyönyörködöm!
Tékozlóként éltem, tárva most karod,
Hűtlenségem nem hánytorgatod!  Refr.: //: Tarts meg...

Atyám, két kezedben, bátran sírhatok,
Fájdalmaim hordozod, tudom.
Ott fenn a kereszten áldó két kezed,
Bűneimmel én szegeztem fel!   Refr.: //: Tarts meg...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése