2012. december 30., vasárnap



IMA  A SZENT SZELLEM KERESZTSÉGÉRT.

Mennyei Atyám, én a Te gyermeked vagyok, mert hiszem
a szívemben, hogy Jézus feltámadt a halálból, és  vallást
tettem Jézus Krisztusról,mint életem Uráról és Megváltójáról.
Jézus azt tanította, hogy a mennyei Atya örömmel adja a
Szent Szellemet mindazoknak, akik kérik Tõle. Ezért Jézus
nevében kérem most Tõled, tölts be, keresztelj meg a Szent
Szellemeddel. (Luk. 11,13.) „Ha azért ti gonosz létetekre tudtok a ti fiaitoknak jó ajándékokat adni, mennyivel inkább ád a ti mennyei Atyátok Szent Lelket azoknak, akik tőle kérik.”
Köszönöm, hogy minden imát meghallgatod és megválaszolod.
Jézus nevében. (Ján. 14,13.) „És akármit kértek majd az én nevemben, megcselekszem azt, hogy dicsőíttessék az Atya a Fiúban.”
------------------------------------------------------
Köszönöm Neked mennyei Atyám, hogy a Szent Szellem
örökre bennünk lakik és velünk marad. Atyám, köszönöm a
mennyei erõt, amellyel betöltöl, felruházol. (Luk. 24,49.) „És ímé én elküldöm ti reátok az én Atyámnak ígéretét; ti pedig maradjatok Jeruzsálem városában, mígnem felruháztattok mennyei erővel.”
-----------------------------------------------------
Köszönöm az Igazság Szellemét, a Vigasztalót, aki elvezet
minden igazságra. (Ján. 16,13.)Ámen. „De mikor eljő amaz, az igazságnak Lelke, elvezérel majd titeket minden igazságra. Mert nem ő magától szól, hanem azokat szólja, amiket hall, és a bekövetkezendőket megjelenti néktek.”
---------------------------------------------------
És én kérem az Atyát, és más Vigasztalót ád néktek, hogy
veletek maradjon mindörökké. Az igazságnak ama Szellemét:
akit a világ be nem fogadhat, mert nem látja Õt és nem
ismeri Õt; de ti ismeritek Õt, mert nálatok lakik, és bennetek
marad. (Ján. 14,16–17.)
----------------------------------------------------------------------------------
Hanem vesztek erõt, minekutána a Szent Szellem eljön
reátok; és lesztek nékem tanúim úgy Jeruzsálemben, mint
az egész Júdeában és Samariában, és a földnek mind végsõ
határáig. (Csel. 1,8.)
--------------------------------------------------------------------------
És megtelének mindnyájan Szent Szellemmel, és kezdének
szólni más nyelveken, amint a Szellem adta nékik szólniuk.
(Csel. 2,4.)
------------------------------------------------------

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése