2012. november 27., kedd




összetartó olasz családban, fiatalon apja vallomása, sikkasztás miatt lelép, joint, szövetségi ügynökök, letartóztatás, családfővé válik, felfedezik főzési tehetségét, gyülekezetben befogadja az Urat, éttermi karrier, üzlettársa majd később felesége, a legjobb séfek mellé gyakornoknak, siker miatt Isten háttérbe szorul, Európában, Chicago, könyvek és elismerések, válás, Jézus lábainál, újra Isten felé fordítja figyelmét, megszabadított a dühtől és az elvetettség érzésétől, Ő végezte el, régi gyülekezeti barát, kapcsolatuk szorosabbá válik, összeházasodnak, megbocsát apjának, Isten meggyógyította a kapcsolatomat az apámmal, befogadta ő is Jézus Krisztust a halála előtt, egésszé tette a családját, Isten meg akar minket áldani és tudatja velünk hogy szeretett gyermekei vagyunk
Igevers:
Te magad vagy az én királyom oh Isten! Rendelj segítséget Jákóbnak!
Zsoltárok 44, 5 - Károly ford.

------------------------------------------------------------------------------
A sztriptíztáncosnő hitre jutása
  arra vette rá a férfiakat hogy azt higgyék az övék vagyok, hitegette őket hogy hadd próbálkozzanak, sok pénzt költöttek rá, sztriptíztáncos volt, a magánéletet nem tudta irányítani, élettársát kell eltartania és annak gyerekei, szülei elváltak kiskorában, hozzászokott a fájdalomhoz, két nő és egy fiú is molesztálta, egy férfi zaklatta, volt barátja rendszeresen megerőszakolja, öngyilkossági gondolatok, megkeményítette magát, bármikor kész volt verekedni, szégyellte magát, a tettei elszigetelték, egy keresztény barátnő, gyülekezetben, az ítélkezéstől tartottam, a lány feltétel nélkül elfogadta, mellette nem éreztem magam bűnösnek, az életéből láttam hogy a gyülekezet is jó lehet, olyat láttam az életében ami az enyémben nem volt meg, a gyülekezetben úgy éreztem ott hon vagyok, ebből értettem ,mit akar velem az Úr.

Igevers:
Serkenj fel! Miért alszol, Uram? Ébredj föl, ne taszíts el végképp! Miért rejted el orcádat, miért felejted el nyomorúságunkat és ínségünket?
Zsoltárok 44, 24-25 - Új ford.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése