2012. november 24., szombat



Szakadások és rések...

Ki kell álljuk a kísértések sorát,
Meg kell vívjuk a szellemi csatát.
A kísértés okozta vereségek
Olyanok, mint várfalon a rések,

Melyeket ha nem tömnek be,
Egyre nagyobb rés lesz belőle.
Ilyenek a megbomlott kapcsolatok,
Mely a felek közt tátongó űrt okoz.

Mint az elintézetlen ügyek,
Idővel csak felgyülemlenek.
Hozzátartozik a lelki karbantartáshoz,
Hogy elrendezzük, amiket a bűn okoz.

A haragot, a félreértést,
A sértődöttséget, a neheztelést.
Mert mit sem ér az áldozat,
Ha panasz árnyékolja be, és rosszkapcsolat.

Legyen békés minden kapcsolatunk,
Ami rajtunk múlik, arra legyen gondunk.
Amiről meg nem tehetünk,
Isten elvégzi helyettünk.
Vajdai Zita, 2011.01.11.
-------------------------------------------------

Amint vagyok, sok bűn alatt, De mert hallám hívó szavad,
S mert értem áldozád magad, Fogadj el, Jézusom!
2. Amint vagyok, így bűnösen, Megyek Tehozzád megtörten,
Te megtisztíthatsz teljesen: Fogadj el, Jézusom!
3. Amint vagyok, bár gyötrelem S kétség rágódik lelkemen,
Kívül sok harc, bent félelem: Fogadj el, Jézusom!
4. Amint vagyok, vak és szegény, Hogy kincset leljek Benned én,
S derüljön éjszakámra fény: Fogadj el, Jézusom!
5. Amint vagyok, nincs semmi gát, Kegyelmed mit ne törne át;
Hadd bízza lelkem Rád magát: Fogadj el, Jézusom!
6. Amint vagyok, e földön lent, Add megtudnom, hogy mit jelent
Kegyelmed most és egykor fent: Fogadj el, Jézusom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése