2012. június 30., szombat


BÁRHOGY TÖRTÉNT…
 (Elképzelt eset – egy édesanya levele szabaduló fiához)
 Szégyen borít, bánat takar, régen szorít, lázban zavar, >                            
 
börtönlakó lett a fiam, beleőszült már a hajam.                                                          
 Mit csináltál, mivé lettél, aki régen úgy szerettél,.                                       
mosolyogva játszadoztál, betegségből lábadoztál?                                                   
 Erőd, eszed hova tetted? Élet-kényért megvetetted!                                                     
Most csak bolyongsz igaztalan, mint egy  koldus,  világtalan……..,                      
 Szívem hasad, emlék marad, kisfiamnak keze  ragad .                                    
annyi ocsmány, undok bűnhöz, gyere már ki régi fűzhöz,                               
 és meséld el, hogy jutottál ilyen útra, hogy futottál                                            
  barát után keresgélve, itthon unalmasan élve…                                              
 Bárhogy történt, bármi lettél, bárhol is vagy, bármit tettél,                                      
 én örökre visszavárlak, a fiam vagy, s hogyha látlak,                                    
 örömkönny a szememben ül, lelkem megbocsát legbelül!                                    
  Csak jöjj, csak nézd hívó kezem, menny felé fordított fejem!                   
 Megbocsátás onnan árad, annak, aki most még lázad!                                          
2010. márc. 11.   Guti Tünde


KI NEKED JÉZUS?
 Ki nekem Jézus? Ezt kérdezed?Bármit is mondok, megmérheted!
Mennyi a hited és bízol-e Benne? Látod-e tisztán, neked jobb lenne,
hogyha a szívedet csak Neki adnád, gondban vagy jóban Ő lenne mannád!
 Ki nekem Jézus? Ez érdekel? Gondolat, érzés Hozzá terel?
Nincs meg a válasz még kérdésedre? Nyiss utat s válassz, várj feleletre!
Nézd, nekem Jézus igazság! Másnak…talán csak ember, prófétát látnak…
 Ki nekem Jézus? Ezt faggatod? Utána jártál, elmondhatod…
Nekem az ÉLET, a FELTÁMADÁS! Ő a MEGVÁLTÓM, nincs senki más! De most így végül kérdezlek TÉGED:.                                                        Ki  NEKED  Jézus,  és Istent féled?  2010. márc. 9.    Guti Tünde
JÖN A TAVASZ                                                                                                       Jön a tavasz napsugárban, idelibben a fényárban,
mosolyt hintve fűre-fára, hűs folyóra, vadvirágra.
 Jön a tavasz, sziporkázik,kint a mező meg-megázik,
nagyot sóhajt nyújtózkodva, madárdalba burkolózva.
 Jön a tavasz, meg-megszeppen,hópelyhektől meglepetten,
és bár deres, fehér a fű,mégis itt van, nézd, gyönyörű!                                          2010. márc. 8.     Guti Tünde

JÉZUS AZ ÚR!
 Úton vezérlő fényem! Bajban élő reményem!
Hallom, ha szívből kérem! Egyedül Jézus az Úr!
 Vártam s eljött, ha hívtam! Láttam, figyelt, ha vívtam!
Vallom, kiáltom nyíltan: Egyedül Jézus az Úr!
 Őriz a sötét éjben! Nem hagy örvénylő mélyben!
Megtart gyötrő veszélyben! Egyedül Jézus az Úr!                                                   2010. márc. 5.  Guti Tünde

HÁLÁS VAGYOK!
 Hálás vagyok mindenért, végtelen kegyelmedért!
Mikor Hozzád kiáltottam, meghallgattad s eljutottam
kereszted elé  Hálás vagyok mindenért,
bűn miatt folyt könnyemért! Megmutattad irgalmadat
és az egyetlenegy utat kereszted elé.
 Hálás vagyok mindenért, szenvedtél sok vétkemért!
Kihoztál a sötétségből,közel hívtál szeretetből,
kereszted elé. Hálás vagyok mindenért,
Benned nyert testvéremért, akik sokszor terelgettek,
Jézus, Hozzád elvezettek, kereszted elé!                                                                 2010. márc. 1.  Guti Tünde

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése