2011. november 28., hétfő

verses bizonyság


A megfáradottnak imája

Drága Jézus!
Sokszor olyan nehéz az élet.
Teszem a dolgom, és nincs elismerés.
Vonj magadhoz engem fáradtságomból.
Köszönöm, hogy ezerszeres jutalmat ígérsz
minden erőfeszítésemért.
Neked akarok dolgozni,
tisztességes akarok maradni,
ha mások tisztességtelenek is,
szolgálni akarok,
ha mások uralkodnak is.

Szelíd és alázatos szívű Jézus,
hiszem, hogy csak benned találom meg
lelkem nyugalmát,
te adsz új erőt a mindennapokhoz.
Igád édes, terhed könnyű.
Köszönöm megnyugtató szavaid!
Ámen.

Istenem segíts
Te adj erőt, hogy bízni tudjak,
Ha megbántanak, ne zokogjak.
Te add meg, hogy eltűrjenek,
Hogy hibáimmal szeressenek.
Te erősítsd meg erőtlenségem,
Hogy hősként vigyem a keresztem.
Te légy árvaságom erős támasza,
Tudom, Te vagy a gyengék gyámola.
Te őrizd meg gyengülő eszem,
Hogy éltem nagy teher ne legyen.
Ó adj azoknak szeretetet,
Akiknek én adtam életet.
Légy szívükben jóság, irgalom
Öregségemet értő szánalom.
Áldd, őrizd őket, édes Jézusom,
Hogy találkozzunk Nálad egykoron.
Vezess, erősíts, oltalmazz,
A végső órámon irgalmazz.

Ámen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése