2011. november 26., szombat

verses bizonyság



Perelj, Uram, perlőimmel
Perelj, Uram, perlőimmel,
Harcolj én ellenségeimmel,
Te Paizsodat ragadd elő!
Én segedelmemre állj elő!
Dárdádat nyújtsd ki kezeddel,
  Ellenségeimetkergesd el!
Mondjad ezt az én lelkemnek:
Tégedet én megsegítlek!

.. Dicsérlek téged szüntelen
Nagy sűrű gyülekezetben,
És nagy roppant sereg nép előtt
Téged dicsérlek minden fölött.
Ne engedd, hogy örüljenek,
Akik ok nélkül gyűlölnek,
  Ellenségeimetfordítsd el,
Ne gúnyoljanak szemükkel.
..
Már azok énekelnek,
Kik igazamnak örülnek,
Mondván: hála legyen az Úrnak,
Ki nyugalmat
Éneklem minden időben.ád szolgájának!
Én nyelvem igazságodat,
Hirdeti nagy jóvoltodat,
  Dicséretedet nagy híven
-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,

Lelkem drága Jézusa, Hozzád hajt a félelem,
Lelkem drága Jézusa, Hozzád hajt a félelem,
Már üvölt a habtusa, s nő a vész a tengeren.
Rejts el, rejts el, itt ne hagyj, míg eláll a fergeteg,
Biztonságos révet adj, s majd fogadd el lelkemet.

Nincs nekem más menyhelyem, szívem Téged hív, keres,
Ó maradj itt, Mesterem, őrizz, adj erőt, szeress!
Véled állom a vihart, hit, erő Te vagy, Te szent,
Szárnyad árnyával takard fejemet, a védtelent.

Csak Te kellesz, én Uram, Benned mindent meglelek,
Támogasd, ki elzuhan, gyógyítsd meg, ki vak s beteg.
Szent szavadra hallgatok, tévedés az én bajom,
Én hamisság, s bűn vagyok, Te igazság s irgalom.

Kegyelem vagy, égi jó,Mely minden bűnt eltöröl,
Hagyd, hogy gyógyító folyó tisztogasson meg belül.
Élet-kút vagy, lüktetés, vízmerítni drága hely,
Ó buzogj fel bennem és öröklét felé emelj.
-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-
Isten élő Lelke jöjj, áldva szállj le rám,

Isten élő Lelke jöjj, áldva szállj le rám,
Égi lángod járja át szívem és a szám!
Oldj fel, küldj el, tölts el tűzzel!
Isten élő Lelke jöjj, áldva szállj le rám!

Isten élő Lelke jöjj, légy vezérem itt,
Ó, segíts, hogy hagyjam el bűnök útjait!
Oldj fel, küldj el, tölts el tűzzel!
Isten élő Lelke jöjj, légy vezérem itt!

Isten élő Lelke jöjj, hadd lehessek szent,
S Jézusommal legyek egy már e földön lent.
Oldj fel, küldj el, tölts el tűzzel!
Isten élő Lelke jöjj, hadd lehessek szent!

Isten élő Lelke jöjj,győzedelmet adj,
S majd a végső harcon át mennybe fölragadj!
Oldj fel, küldj el, tölts el tűzzel!
Isten élő Lelke jöjj,győzedelmet adj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése