2011. október 26., szerda


A GYŐZTES OLDALÁN
Szerző: Bódis Erna Gizella

A Győztes oldalán van örök hazám,
csak az Ö oldalán vár a koronám.
Ö Vele, én mindent legyőzhetek,
nem állíthat meg senki hogy az Övé legyek.

A Győztes oldalán van örök életem,
csakis Benne hiszek és reménykedem.
Ö az én Pásztorom Ki engem elvezet
az örök Kánaánba felvisz engemet.

A győztes oldalán, hűséget esküszök,
Amit értem tett Ö, mindent köszönök.
Tudom hogy Ö Benne mindig bízhatok,
nem félek ha jönnek a gondok és bajok.

Ő, már győzött, s én Vele győzhetek,
a lábaihoz raktam terhemet.
Ö megváltoztatta régi életem
helyébe egy ujjat adott nekem.

Hiszem, és tudom, hogy Ö a Pásztorom!
Mellette nem éhezem és szomjazom.
Legeltet engem szép zöld pázsiton,
És ha szomjazom, az Életvizét iszom.

Ő, életet adott nekem s ujj ruhát,
fejemre teszi ,majd a győztes koronát.
Felharsan majd a győzelmi dal,
Jézussal győzünk, vár a diadal!


MONDJ SZÍVEM DALT

1. Mondj, szívem, dalt és magasztald
Jézus Krisztus szent nevét!
Hálatelten, bűntől menten
Dicsőítsed nagy kegyét!
Kell csodálnod, hogyha látod
Irgalmát, mely végtelen!
Szívem zengjen s minden bennem
Hálaérzést szüntelen!

2. Kérd, hogy vére és igéje
Tisztogassa lelkedet,
Minden bűntől, átkos szennytől
Óvja s védje szívedet!
Higgyed végre, hogy a szíve
Minden bűnöst elfogad,
Bűnbánóknak, jobbulóknak
Bő kegyelmet osztogat!

3. Zengj, szívem, dalt, és magasztald
Jézus Krisztus szent nevét,
Mert ő rólad bűnbéklyódat
Diadallal törte szét!
Nagy Megmentő, Üdvözítő,
Benne éltünk rejtve van.
Higgyünk benne hálát zengve,
Üdvöt ád ő biztosan!


A HIT MINDENKIÉ
(Szerző: Dévényi Erika)

A hit mindenkié, de nem kell mindenkinek
Aki hisz Istenben, ezt nem érti meg
Isten a jóság, a remény, a szeretet
Miért nem kell, ha a tiéd lehet

Azt kapod Istentől, mit csak tőle kaphatsz
Éltedben meglelheted így a nyugalmat
Üres óráidban sem leszel egyedül
Isten szeretete melletted ül

Ha bántanak mások, és te védtelen maradsz
Isten kezébe mindig kapaszkodhatsz
Az Ő keze hozzád szelíden mutat
Mellette újra otthonra találhatsz

Úgy érzed, élsz, de nem élet az élet
Körülötted a dolgok csak örök kétségek
Ha nem változtathatsz, újuljon meg lényed
Isten kegyelméből újjászülethetsz

A hit mindenkié, akard, hogy így legyen
Akard, hogy hited neked is legyen
Ha nem találtál megoldást, adok a kezedbe
Szorítsd erősen, élj vele!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése