2011. április 22., péntek

bizonyság


Kereszt vonzása :
…”Drága véren váltattatok meg !”…
               Pét. I. 1: 19 .
Jézus nagy hatással volt az emberekre földi szolgálatának három éve alatt. De a legnagyobb vonzerőt a keresztfán árasztotta ki .   Amíg el nem végezte a nagy áldozatot, amíg fel nem emeltetett a keresztre  , nem gyakorolta azt a hatást, amit annyian vártak tőle.    De amikor a keresztre szegezték, kezdte az embereket vonzani. A kereszt vonzása  nagyobb volt az élő Jézus vonzásánál. Miért ? Azért mert Krisztus halála jelentette ki legjobban Isten csodálatos szeretetét. Ezért mondja Jézus János evangéliumában : „ Ha felemeltetem a földről, mindeneket magamhoz vonzok !”.A Krisztus vérének engesztelő ereje van. Bunyan János. a törvényt egy takarító asszonyhoz hasonlítja, aki takarítás közben annyira felverte a pórt, hogy az6 emberek majdnem megfulladtak benne.. Ezt tette  a törvény ! De azután jött az evangélium, mely vízzel meghintette a szobát és eltüntette a port. Ilyen tiszta szobát ad az evangélium, / a szívet tisztítja ki, /
„ Kis. szívem ,kis szoba ,szemetes a sarka , Arra jár a király szomorkodik rajta.”                                                                                   .Tisztává teszi azt, ami eddig zavaros volt,és piszkos.                               
 .Az ember sokszor nehezebbé  teszi az  életet, amikor bűnétől saját erejéből akar megszabadulni .                                                                   .A Krisztus vére győzelemre  segíti a hívő életet.  A jelenések könyvében olvassuk,: „ Győzedelmeskedtek a Bárány vérében..              
.Krisztus jelenlétében meghal a bűn, a halál megszűnik halál,lenni.            .
Ő legyőzi a kétségeket és a félelmeket.  Lehetünk a győzelem részesei
Már e földön , és egyszer az örökkévalóságban

141. é .G.K.277.
1,- Keresztjének árnyában nyugszom én, mert Jézusban
Üdvöm ott meg lelém. Golgotai keresztnél tisztaságom
Megnyerém : keresztjének árnyában nyugszom én.
Ker : Keresztjében van az üdvösségem : édes béke Jézusnál
 A részem . Én már most üdvözültem, vérrel mosott sereg-
gel : keresztjében van az üdvösségem.
2,- Kereszt mellett időzöm szívesen. Mint tanuló ülök ott
csendesen. Üdvös közellétében nincs énbennem félelem.
Kereszt mellett időzöm szívesen. Kar .
3,- Keresztjében vetem én reményem, tulajdona vagyok már
teljesen. Isten Lelke s beszéde szívemnek menedéke :
keresztjében vetem én reményem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése