2017. június 21., szerda



BALESET-BIZTOSÍTÁS:: Zsoltár-23: :4-Még ha a halál árnyékának völgyében járok is, nem félek a gonosztól, mert te velem vagy. Vessződ és botod megvigasztal engem.






Zsoltár-37: 25- Gyermek voltam, és már megvénültem, de nem láttam, hogy elhagyottá lett volna az igaz, sem azt, hogy magzata kenyeret kéregetett volna.

Ésaiás-46: 4- Vénségetekig ugyanaz vagyok, megőszülésetekig én hordozlak titeket. Én alkottalak, én hordozlak, én visellek el és én szabadítalak meg.

BIZOTSÍTÁSHOZ SZÜKSÉGES SZEMÉLYI OKMÁNYOK:::


Zsidó-13: 14-Mert nincs itt maradandó városunk, hanem a jövendőt keressük.

Zsid-12:28-  Azért mi, akik rendíthetetlen országot kaptunk, legyünk hálásak, és így szolgáljunk Istennek tetsző módon, kegyességgel és félelemmel.


3--És ha majd elmegyek, és helyet készítek nektek, ismét eljövök, és magamhoz veszlek titeket, hogy ahol én vagyok, ti is ott legyetek.




----------------------------------------------------------

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése