2016. január 28., csütörtök



Ma is!
Ma újra rád csodálkozom. Újra megérint toborzó szavad. Átzeng tovatűnt évszázadokon, ahogyan nem az erőseket, magabiztosakat hívogatod, csak a kicsiket, megterhelteket, gyengéket, fáradtakat. Aki magának is teher, s már senkinek se kell, az kell neked. Volt-e valaha kívüled vezér, aki így toborzott sereget?! Századok szállnak. Vén Földünk forog. Letűnnek vezérek, diktátorok, ember alkotta rendszerek... De Teneked ma is van sereged! S ma újra rád csodálkozom. Újra megérint fáradtakat és megterhelteket toborzó, hívó szavad. Hisz így állhattam seregedbe én is, hogy boldogan szolgáljalak! Századok szállnak, tűnő fellegek De neked, élő Krisztus, láthatatlan Vezér, Ma is van sereged! Túrmezei Erzsébet
----------------------------------------------

HÉT DOLOG, AMELYET MINDENKINEK TUDNI KELL!
1. Isten teremtett bennünket. Csodálatos terve van velünk./ olvasd a 139. Zsoltárt.
2. Isten szeret bennünket. „Jöjjetek énhozzám mindnyájan…”Máté 11,28
3. Bűneink mégis örökre távol tartanának Istentől. „Isten ugyanis haragját nyilatkoztatja ki a mennyből az emberek minden hitetlensége és gonoszsága ellen…”Róma 1,18
4. Jézus Krisztus, Isten Fia, emberré lett, hogy megbékéltessen bennünket Istennel.„Jézus Krisztus engesztelő áldozat a mi bűneinkért…
” 1János 2,2
5. Az Úr Jézus magára vállalta a mi bűneink büntetését.„Jézusnak, az Isten Fiának a vére megtisztít minket minden bűntől.”
Ézsaiás 53,5; 1János 1,7
6. Jézus Krisztus feltámadt a halálból és él.„Ne félj, én vagyok az első és az utolsó, és az élő: halott voltam, de íme, élek örökkön örökké,…
Jelenések 1:18 .
7. Minden ember, aki hisz Jézus Krisztusban, Istentől bűnbocsánatot, békességet és örök életet kap.
„Mert úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta, hogy aki hisz őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen.” János 3,16 Isten ajándéka: kegyelem, ez a megtérés után mindenkié lehet:
Imában kérd az Úr Jézust, bocsássa meg bűnödet, hitetlenségedet!
Kérd Őt, hogy vegye át életed vezetését! Adj hálát megváltásodért!
És még valami: Élj a Biblia szerint, olvasd azt rendszeresen és folyamatosan, keresd mindenkor Isten akaratát.
Örvendjünk, hogyha megtettük életünk legfontosabb döntését. Tartsunk is ki, hogy Isten örök élettel koronázhassa meg az életünket.
-----------------------------------------------------------
353*
Jézusért élek egészen, Néki, íme, átadom
Minden vágyam, szóm és tettem, Éjjelem és nappalom.
Refrén:
Jézusért élek egészen Mindenkor e földön itt,
Érte vagyok mindig készen: Ez örökre boldogít.
2. Amióta megtaláltam, Jézusom legszebb nekem.
Ott a kínkereszten láttam, Rajta függ tekintetem. Refr.
3. Szívvel, kézzel Őt szolgálom, Véle járom utamat;
Szent parancsát készen várom, Így követem Uramat. Refr.
4. Nagy Király Ő fent az égben, S bár kezében szent jogar;
Elhalmoz szeretetével, Szárnyaival betakar. Refr.          (*BGyÉ. 317.)
-----------------------------------------------
16*
Adj számot, ó, sáfár, Így szól az Úr tenéked!
Mert tudni szeretné, Hogy munkádat mint végzed.
Ahol hűséget lát, Nagy örömmel dicsér,
De a hűtlenségen Kemény szava ítél.
2. Adj számot, ó, sáfár, A rád bízott olajról!
Hallottad a kérést Sok szűkölködő ajkról?
Ha adtál szívesen Gyógyírt, hűs kenetet,
Az irgalmas Úrnál Találsz örök helyet.
3. Adj számot, ó, sáfár, A csűrbe zárt búzáról!
Szegények bús szava Kért közelben és távol.
Ha táplált éhezőt Megszegett kenyered,
Majd örök mannát ád Ott fenn az Úr neked.
4. Adj számot, ó, sáfár, A könyvedet hogy írod?
Mert hamis mértékkel Megáshatod a sírod.
Ha földi éltedben Nincs folt, Nincs rút csalás,
Mint okos szolgára Vár felmagasztalás! (*BGyÉ. 548.)
-------------------------------------------------
708*
Testvéreim javáért Fáradnom, küzdenem:
Ó, erre segíts engem Én édes Istenem!
Hogy tövises pályámon Ragyogjon szeretet,
Mert aki boldogít mást, Boldog csak az lehet!
2. Ne legyen életemben Soha egy pillanat,
Melyben elhagyna engem E nemes indulat!
Ajándékozz meg engem Jó szívvel, jó Atyám,
Hogy boldogítva boldog Lehessek igazán!
3. E földön annyi a könny És annyi itt a seb,
Mi volna boldogítóbb, Mi volna nemesebb,
Mint könnyet felszárítni, Még ha egy cseppet is,
Mint sebet bekötözni, Mégha csak egyet is.
4. Te mint Samaritánus Szolgáltál, Jézusom;
Hogy példádat kövessem, Szívből imádkozom:
Lehessek tanítványod A te Lelked szerint,
Akit a jótevésre A szíve kényszerít. (*BGyÉ. 491.) 
------------------------------------
715
Tégy, Uram, engem áldássá! Lelkedet úgy várom.
Tedd Te a szívem hálássá, Hogy neked szolgáljon!
Refrén:
Bármerre járok, ajkamon Zengjen az új ének!
Tégy, Uram, engem áldássá! Oly sok a bús élet.
2. Tégy, Uram, engem áldássá, Életem átadom.
Szent Fiad vérét hintsd reám, Hogy erőt az adjon! Refr.
3. Tégy, Uram, engem áldássá, Szívemet kitárom.
Irgalom lelkét áraszd rá, Másnak is szolgáljon! Refr.
------------------------------------
596*
Ó, Jézusom, Te irgalom, Te dús kegyelmi forrás,
Kifogyhatatlan gazdagon Van Benned minden áldás!
Indíts jóra, Irgalomra, Óvj meg a gyűlölettől,
lángoljak szeretettől!
2. Oly sok e földön a szegény, Ki vigasztalást óhajt…
Ó, nevelj, hogy megosszam én A kenyeret, a sóhajt!
Mert ki segít, És javait Megosztja itt e földön,
Azt Néked adja kölcsön.
3. Úr Jézus, bőven add nekem Az irgalomnak lelkét,
Hogy kész örömmel fölvegyem A fáradt szívek terhét!
Hisz engem is Csak Te segítsz, Mért ne adnám hát másnak,
Mi Tőled énrám árad?!
4. Bűnbocsánat és irgalom Oly bőséges Tenálad.
Taníts meg erre gondolnom, Ha ellenségem támad!
Ó, segíts meg, Hogy úgy tegyek, Mint ahogy Tőled láttam:
Az átkozómat áldjam! (*BGyÉ. 378.)
----------------------------------------
14
Adj, Uram, nékem szeretetet,
Képmutatástól óvd szívemet;
Hadd örüljek mindig a más örömén,
És hadd töltsön el részvét a más könnyén!
2. Jóságos szívvel áldj meg, Uram,
Irgalom útját hadd járhassam:
Megbocsát’ni tudjak, ha bántalom ért,
És lehessek így hálás irgalmadért.
-------------------------------------

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése