2015. augusztus 30., vasárnap



Rejts most el a szárnyad alá
Erős kézzel takarj be engem

Refrén:
Tenger tombol, zúg, süvít a szél
Te emelsz fel a vihar fölé
Uralkodsz hullámok habjain
Szívem nem fél, Benned remél

Csak Istenben bízz, én lelkem
Mert Ő él, nagyobb mindennél

Refrén:
Tenger tombol, zúg, süvít a szél
Te emelsz fel a vihar fölé
Uralkodsz hullámok habjain
Szívem nem fél, Benned remél
--------------------------------------
JÉZUS... 6.

- Jött Jézus:
betelt a szomjazók szomjúsága,betelt a várók váradalma:
eljött a Messiás.
De...betelt a pohár is mindenki bíráját,
Isten Fiát halálra ítélték bűnös emberek.

Ennél rosszabbat nem tehettek.
De ennél jobb se származott még
ártatlan kínból:
egyetlen mentségünk az ítéletkor,
hogy Jézus már szenvedett helyettünk.
Megmenekültünk!!!
-----------------------------------
Én vagyok a feltámadás... -- János 11:25-26
„Én vagyok a feltámadás és az élet,
Aki hisz énbennem, ha meghal is él!”
„Csak az támadhat fel, akiben élet van. Élet nélkül nincs ereje a feltámadásnak. Ha pl. egy darab fát, felaprítunk és elásunk a földbe, az rövid időn belül elkorhad, és teljesen hasznavehetetlenné válik. De ha levágunk egy ágat a fáról, és elültetjük a földbe, az egy idő múlva kihajt. Az egyik elkorhad, miközben a másik kihajt. Csak ami él, az támad fel, miután átment a halálon. Az Úr feltámadása tehát az Ő életén nyugszik. írta: W. Nee

--------------------------------
(R)Égi találmányok.
1.-Százlábúnak száz lába van, s mindet szépen rakja.
Kettő lábát egy robotnak száz tudós faragja.

2.-a légy nyüvecske bábból búvik, bont két röpke szárnyat,
s egykettőre lepipálja legjobb pilótánkat.
--------------------------------

HAJÓTÖRÖTTEK.
Hatmilliárd magányos ember vágyik a szeretetre;
hatmilliárd magányos ember sír az Isten után.
Kevesen valljuk be. Ki meddig bírja Isten nélkül?
----------------------------------
HALÁL ÉS ÉLET.
Agyba-főbe verték, keresztre szegezték:
ókori barbár kínhalál.
Azt mondta mégis: aki benne hisz,
arra az Élet rátalál.
------------------------------------

IMÁDKOZNI.
Van, aki nem tud imádkozni, az Istenhez nincs egy jó szava.
Van, aki úgy tud imádkozni, hogy nem jut szóhoz az Úr maga.
Van, akit imája fölemel, bejut az égi trónterembe;
béke és boldogság tölti el, erőt kap hitre, szeretetre.
---------------------------------------------------
ANGYALSZÁRNYAK.

Születtem Mint bőgő árva Omladozó falak közé zárva
Otthonom volt a jászol Mely ma már gyászol

Réseket ütöttek a falakba Jót akaró szentek és jómagam
Kint robbant sok-sok akna Elhalkult a lépések zaja

Nesztelenül jöttek Fejvadász tömegek
Bűnvesszőkkel lőttek És dörögtek az egek
Mint meggyújtott gyutacsok

Átfúrták bőröm a bűnök És hiába tűrök
Mérgeznek, amíg élek Amíg sóhajt hallat a lélek

Világ:
Ma romlott, hervadó virág Gőgösen elhagyta Istenét
És azt hiszi: üdvözülni fog Neki elég az alkohol, a drog

Nekem nem kell ez az egész Elég az az apró rész
Melyben ott ragyog Jézus Abban a szemben

Láttam más szemet is Hirtelen jött metamorfózis
Nem az ember volt benne A sátán kutyái táncoltak
Minden jót lesáncoltak

Én nemet mondok Azt hiszitek: bolondok
Akik ezt teszik Tévedtek

Egy nap
Majd megtudja minden nép Hogy csak az a szép
Ami az égből jön Legyen az áldás vagy könny

Én tudom már rég De küzdök a bűnökkel még
Harcom elkeseredett De beragyogja az angyal-termet

Szárnyaim megtépték Ellenséges lépést meglépték
Most kezdődik a csata Sejtjeim azonban készek
Akár a jó, daliás vitézek

A hét parancsszót tudom Felvettem pajzsom, kardom
Melybe ezt vésték a mennyben: Gyűlöld a bűnt,
De szeresd az elesett bűnöst

Így indul az árva Angyalszárnyak közé zárva
A végső csatába És tudom: nem hiába

2005. október 23.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése