2014. szeptember 30., kedd



Imádkozunk, adassék néked!
 „...imádkozván... én érettem is hogy adassék nékem szó számnak megnyitásakor...” –                             Efézus 6,19 
Imádkozzunk,
Adassék néked! Adassék, Szív – Istentől származó Gyermeki, egyszerű húsdarab –
Adassék néked! Adassék idő – hadd legyen!  Megkeresni azt, ki Istenhez idegen.
Adassék néked! Adassék. Isteni szavak mélységes tengere, együgyű szavak isteni ereje,
Adassék hallgatás aranya –s e némaságra. Szavakat szórjon az örök Isten maga.
, Adassék néked.  A testté lett IGE, a SZÓ –
és legyen Istennek örök dicsőség Általa.
Imádkozzunk    JFE, 2007, március 3
----------------------------------------------
Biztonság.
Kezedben Születni Jó. Kezedben
Élni Érdemes… Kezedben Meghalni
Kegyelem…
----------------------------------

Egyszerű vers a kegyelemről.
Csodákat próbáltam: arannyal, ezüsttel
hívtam a népeket, jöjjenek énhozzám!
Hiába, hiába, az arany nem kellett,
az ezüst nem kellett, nem jöttek énhozzám.
Elmondtam naponta tíz hegyi beszédet,
gyönyörű szavakat, igéző szavakat,
hiába, hiába: egy fül sem fülelte,
egy szív sem szívelte a hegyi beszédet.
Tüzet is akartam rakni az erdőben:
nyulacska ne fázzék, őzike ne fázzék, - hiába, hiába!
Gyújtófám kilobbant és a tűz nem akart
gyúlni az erdőben.
...S egyszer csak maguktól gyűlnek az emberek,
együgyű szavamtól sírásra fakadnak,
ránéznem alig kell s a tűz is felszökken, -
az Úr áll mögöttem. Dsida Jenő 1934

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése