2014. július 29., kedd



Az Úr énnékem őriző pásztorom  Azért semmiben meg nem fogyatkozom,
Gyönyörű szép mezőn engemet éltet,  És szép kies folyóvízre legeltet;
Lelkemet megnyugtatja szent nevében,  És vezérl engem igaz ösvényében

Lelkemet megnyugtatja szent nevében,  És vezérl engem igaz ösvényében

Ha a halál árnyékában járnék is,  De nem félnék még ő sötét völgyén is,
Mert mindenütt te jelen vagy én velem,  Vessződ és botod megvigasztal engem,
És nekem az én ellenségim ellen   Asztalt készítesz, eledelt adsz bőven.

Az én fejemet megkened olajjal,  És engemet itatsz teljes pohárral;
Jóvoltod, kegyességed körülvészen  És követ engem egész életemben.
Az úr énnékem megengedi nyilván,  Hogy mind éltiglen lakjam ő házában





23 -A jó pásztor.
1-Dávid zsoltára.
Az ÚR az én pásztorom, nem szűkölködöm.
2-Füves legelőkön terelget, csendes vizekhez vezet engem.
3-Lelkemet felüdíti, igaz ösvényen vezet az ő nevéért.
4-Ha sötét völgyekben járok is, nem félek semmi bajtól,
mert te velem vagy:  vessződ és botod megvigasztal engem.
5-Asztalt terítesz nekem ellenségeim szeme láttára.
Megkened fejemet olajjal, csordultig van poharam.
6-Bizony, jóságod és szereteted kísér életem minden napján,
és az ÚR házában lakom  egész életemben











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése