2014. május 31., szombat



Vágyom szállni.

||: Vágyom szállni föl,
vágyom szállni egyre fölfelé.
Fölfelé, honnan látható lesz
az egész világ.
Szállnék még tovább,
felszállnék a nap meg a hold fölé.
Még tovább, hogy majd elérjem
a végtelent és végül
szállni vágyom én
égbe, honnan jô a fény,
hogy lehozzalak
földre téged drága nap. :||
-----------------------------------------------------------------

Az Úr jóság

||: Az Úr jósága, hogy még élünk a Földön,
mert az ô irgalma soha véget nem ér.
Ujjá éled reggelre, minden reggelre,
Nagy a Te hûséged ó, Uram,
nagy a Te hûséged. :||
------------------------------------------------------

Úgy várlak én

Refr. Várom a találkozást Veled,
úgy várlak én.
Várom a találkozást Veled,
úgy várlak én, úgy várlak, várlak én!

1.  Drága kenyér, fehér hópehely
Hûs harmattal frissítô kehely, úgy várlak én.
Örök szomjúságom elveszed.
Felfrissíted fáradt testemet, úgy várlak én.

Refr.

2.  Hajnalt hozó meleg napsugár
kiszárított földnek vízsugár, úgy várlak én.
Vihar után feltûnt szivárvány
Égô arcom hûsítô márvány, úgy várlak én.

Refr.
---------------------------------------------

Tüzet adtál.

Olajoddal fölkentél,
Fehér ruhádba öltöztettél.

||: Tüzet adtál a kezembe :||
Hogy vigyem a fényt,
Hogy vigyem a fényt, ó, a sötétben.

||: És fellobbant a láng,
Egy sötét, csillagtalan éjszakán. :||
Fellobbant a láng.
--------------------------------------------------
1.  Én Uram, én Istenem,
Vedd el tôlem mindenem,
ami gátol Feléd!

2.  Én Uram, én Istenen,
Add meg nékem mindenem,
ami segít Feléd!

3.  ||: Én Uram, én Istenem,
    Fogadd el az életem,
    hadd legyek egészen a Tiéd! :||

--------------------------------------------------

Tüzed Uram Jézus.

1.  Tüzed Uram Jézus, szítsd a szívemben,
lángja lobogjon elevenebben.
Ami vagyok és mind, ami az enyém
tartsd a kezedben, igazi helyén.

Refr. Életem útja, örök örömem,
fény a sötétben, csak Te vagy nekem.
Hallod imám és bármi fenyeget,
nem hagy el engem, tart a Te kezed.

2.  Szorongat a sátán, de Te velem vagy,
hû szabadítóm, aki el nem hagy.
Ennek a világnak fekete egén
lényed a csillag, sugarad a fény.

3.  Jön az örök nap már, közeledik Ö,
mennyei honba hazavinni jô.
Röpke pillanat, míg tart a keserû,
Jézus eléd jön, s örök a derû.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése