2014. április 28., hétfő



Tisztítsd meg a szívemet!

Úgy szeretnék én szent lenni!
Add, Atyám, hogy az legyek.
Moss meg Jézus szent vérében
És én hófehér leszek.

Haljad lelkem sóhajtását:
Vedd el bűnösségemet;
Teljesítsed szívem vágyát:
Váltsd nappallá éjemet.

Nincsen semmi jóság bennem
A saját erőm kevés.
Tégy, Atyám, Te szentté engem,
Kérlek, Jézus véréért.

Szent Atyám a lábaidnál
Megtört szívvel állok ím;
Légy irgalmas szívvel hozzám
És bocsásd meg bűneim.

Tégy szentté te engemet,
Tisztítsd meg a szívemet.
Jézusom, átadom...
Tisztítsd meg a szívemet.


Moss meg, és tégy fehérré!

Egyetlen forrása minden kegynek,
Egyetlen mentsvára a lelkemnek,
Jézus, Te Megváltó, üdvöt hozó,
Moss meg és tégy fehérré, mint a hó!

Jöjj, tisztíts meg,
Én Istenem!
Ó, moss meg engem,
És hófehér lesz életem!

Soká nem ismertem szereteted:
A bűnöst tisztává Te teheted,
Most látom, csak Te vagy az üdvadó,
Ó, Jézus tégy fehérré, mint a hó!

Minden jó forrása, Uram, Te vagy,
Békét és nyugalmat nékem Te adj!
Áldásod nem apad: gazdag folyó;
Moss meg és tégy fehérré, mint a hó!

Megtisztulhatsz

Egy forrás van, mely bűntől megtisztít;
Hely, hol sötétben napfény világít.
Lehull a terhed, látást nyer a vak.
Mert a golgotai vér csodás erősséget ad.

Ó, lélek, rád is vár a Golgota,
Bűnterhed bátran tedd le hát oda!
Jézus, ha látja csüggedt életed,
Felüdítve új erőt, békességet ad neked.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése