2014. január 31., péntek



Isten tenyerén Életem ott van
Isten tenyerén, azért nem félek én, azért van az, hogy
bármi fáj nekem, mosolyog a szemem.
Száz jajszó között is bízom vakon,hitem fel nem adom.
Rám törhet elvadult baj veszély,Isten így szól: ne félj!
Miért és mitől is félhetnék én az Isten tenyerén



Isa pur (Porszem Isten tenyerén )
Porszem vagyok Isten tenyerén:
talán árnyék vagyok, talán fény,
apró parány, mit sodor a szél,
vagy rész egy tervben, csoda, rejtély.

Tenyér, vagy kagylóvá tárt titok,
hová porszem-valóm berepül;
létem gyöngyszemmé érlelt homok,
ha a kagyló könnye rákerül.:
----------------------------


Ez az a nap, amelyet az Úr elrendelt…” (Zsoltárok 118:24) Isten határozza meg életed napjainak számát, de te döntesz arról, hogyan töltöd azokat




Isten tenyerén.,,, Mindig csak a jóra vágytam, akartam a jót.
A szép után áhítoztam, s kerültek a jók. Álmodtam az életemet, s éltem a valót,
Ábrándokba menekültem, Tenger vízébe merültem,
S élveztem a sót.
-----------------------------.                                                                                                                            Ám az Isten halkan, csöndben Tenyerére tett,
---------------------------------------- .                                                                                                            Így a jövőm - nem lassítva - mellettem elsuhant, Töprenghetek, hogy ezzel Ő
Vajon mit akart? Mitől félnék ezek után az Isten tenyerén?
Más volt célja, s hogy mi, azt majd... csak megtudom én! Szima
-------------------------------------------


"Mit használ az embernek, ha az egész világot megnyeri lelkében pedig kárt vall? Van valami, ami többet ér a lelkednél?" (Mt 16.26 )
Az élet egyre kompikáltabb lesz. És ráadásul egyre több cuccot szerzünk be. Ezekkel, a dolgokkal a legfőbb probléma az, hogy minél több van belőlük, annál több törődést igényelnek- annál többet kell takarítani, annál jobban kell rájuk vigyázni, annál jobban kell őket biztosítani, és annál többet kell őket javítani.
Nem tart már sokáig, míg eljön az az idő, amikor a dolgaid fogják meghatározni az életedet. Lefogadom, hogy sokkal több cuccod van, mint a szüleidnek volt ebben az időben. Tény az is, hogy ma egy egész olyan részleg létezik, ami 50 éve nem létezett még. Ezt személyes raktárkészletnek hívjuk. Ez az, ami miatt nincs elég hely a házadban, ezért egy raktárhelyiségbe viszed őket és fizetned kell azért, hogy ezeket tárolják.   Nagyon sok ember gondolja azt, hogy az élet célja, hogy gyűjtögessünk. Láttad már ezt az autómatricát, amelyen ez áll: "Az aki a legtöbb játékkal hal meg, az a nyertes." Az igazság az, hogy: aki a legtöbb játékkal hal meg, attól még halott marad. De az életed nem a dolgaidról szól, amiket összegyűjtöttél. Isten nem erre teremtett téged. Nem arra alkotott, hogy folyamatosan csak gyűjts és gyűjtögess. Az egyik nap a Twitteren (@rickwarren) ezt az üzenetet küldtem: "amikor+akkor" gondolkodás hazugság: "Amikor megkapom, amit akarok, akkor boldog leszek." Tehát mennyi mindenre van még szükséged ahhoz, hogy boldog legyél? A Mt 16,26-ban Jézus azt mondja: "Mit használ az embernek, ha az egész világot megnyeri is, de a lelkét elveszíti? Van-e értékesebb dolog a lelkednél?" Jézus egy nagyon egyszerű életet mutatott be. Nem olvasod azt róla, hogy gyűjtögető életmódot folytatott volna. Az idejét és az enegriáit a kapcsolataiba fektette be- mert tudta, azok sokkal értékesebbek, mint bármennyi és bármilyen dolog a világon. Beszéljetek róla:
Ha valaki belenézne az életedbe, mit mondana, mi az értékesebb számodra: a dolgaid vagy a kapcsolataid?- Mi kell megváltozzon a hozzáállásodban a dolgaid felé, hogy még inkább hasonlóvá válhass Jézushoz?
 





            

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése