2013. november 29., péntek



Tudom, az Úrnak célja van velem. Tudom, az Úrnak célja van veled. Higyj csak és                                              ne kételkedj, Ő az út s a fény neked.Hiszen, az Úrnak célja van veled.                                                                            Azt is tudom, hogy pontosan mikor ülsz le, és mikor állsz fel.
                                                 Zsoltárok 139,2  
---------------------------------------------------------   
                               Kőszirt a pusztán, te jó oltalom: árnyadban rejtve én megnyughatom.
                               Légy üdvöz, drága, dicső menedék: kőszirt a pusztán, szívem fut feléd!
                                                    A szívem fut feléd, a szívem fut feléd! 
                                                      Kőszirt a pusztán, kőszirt a pusztán,
                                                       kőszirt a pusztán ,szívem fut feléd!
-------------------------------------------------------------------------------------


                          Péld.4:23.v…”abból indul ki minden élet!...”
                             Mt.12:34.v…”a szív teljességéből szól a száj!...”
                                Péld.14:30.v…” A szelíd szív a testnek élete!...”
                                    Mt.15:19.v…”a szívből származnak a gonosz gondolatok!...”
                                         Péld.17:3.v…”a szívnek vizsgálója  pedig az Úr !...”
 
…”Szívemet eléd hozom: végy lakást ott, Jézusom!
Átadom életem teljesen: Szentlelked add nekem!
Maradjon én velem, hogy Benned éljek hűségesen
------------------------------------------------------


Részlet Röck Gy.: „Szimbolikus mesék” c. könyvéből.) A világ boltjában.                                                     Megjelent a Józanság a „Világboltja” című vegyeskereskedésben és vásárolni akart.
— Kis igazságot kérek — szólt igaz emberhez illő szerénységgel.
— I-gaz-sá-got?!… — álmélkodott a Világboltjának a főnöke, — talán gazságot méltóztatik gondolni?… — folytatta találóan.
— Dehogy — felelt a Józanság —, én igazságot kérek…
— Igazság?… — gondolkozott a vén kufár, — mintha már hallottam volna… De nem „jogot” méltóztatik érteni?
— Dehogy is kérem, igazságot kérek, I-gaz-sá-got!
— De kérem — dörzsölte kezeit a hamis sáfár, — nem felelhetne meg… tessék megtekinteni… egész új paragrafuskészletem?… Újak, formásak s oly remekül vannak alakítva, hogy még az egyenes is — a mai modern művészetnek megfelelően — görbe rajta… Méltóztassék, Ma mindenki ezt keresi!
— Kérem, nekem igazságra van szükségem. Ne paragrafusozzon, ne kerteljen, én a Józanság vagyok, tudom, mit keresek. Van, vagy nincs!? Feleljen!
— Kérem — felelt a megsértődött kufár —, itt minden van: jog, jogrend, érdek, politika, üzlet, paragrafus, törvény, jogszabály, jogszolgáltatás, jogalap, tanú, hamistanú, gazság és sok más minden, de „holmi igazság”?! az nincs!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése