2013. január 26., szombat



              IMA GONDJAINK ÁTADÁSÁRA:

Uram átadom neked minden gondomat,mely saját személyem,.vagy hozzátartozóim miatt nyugtalanítanak, és átadom Néked minden lelki és testi szenvedésemet.
Hiszem, amit Péter apostol által üzensz nekem: „Minden gondotokkal forduljatok Hozzá, mert Neki gondja van reátok! (Pét.I.5:7.v) 
Szavadnál foglak Uram! És minden gondomat kezedbe teszem.
Tégy vele azt, amit akarsz!
Mostantól fogva minden gondom a Tied!
Gondjaimmal együtt átadom Neked minden aggodalmaimat és kínzó érzéseimet is. Amelyek nyugtalanítanak, és mindig újra feltörnek bennem. Sőt kínoznak és szerencsétlenné tesznek. Nem gondolok többé azokra az emberekre és körülményekre, amelyek ezeket előidézték.
Átadom ezeket Neked úgy, ahogy vannak, ha nagy fájdalmat okoznak is. Minden bizonytalanságot és aggodalmat felvált bennem a bizalom, hogy Neked gondod van rám! Átadom Neked minden jogomat arra, hogy védjem és igazoljam magamat. Nem akarom a rosszat, rosszal viszonozni. Nem akarom mindig magamban csak a jót, másban pedig a rosszat látni.
Rád hagyom minden helyzet és körülmény megítélését.
Átadok Neked mindent, ami engem nyomaszt és megfélemlít. Átadom Neked a betegségem, nemakarok többé arra gondolni sem, hogyan és miért kezdődött el valami. Elég, hogy Te tudod azt. Bizalommal akarok a jövőbe tekinteni. Mivel Te csak az én javamat akarod.
Most összeszedem minden gondomat, és átnyújtom Neked azokat, Legyenek a Te kezedben. Uram bízom Benned, hogy Te azokat átveszed, gondoskodsz róla, és segítesz nekem mindent a lehető legjobban megoldani.
Uram hálát adok Néked és áldalak Téged, hogy határozottan felszólítasz, az aggodalmaskodás, bosszankodás, siránkozás és boldogtalanság helyett inkább Benned bízzak, és engedjem, hogy Te gondoskodj rólam.
Köszönöm, hogy arra hívtál, hogy vidám és boldog életet éljek Veled!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

„Csak a megváltott örülhet mindég, s ha éri baj, szenvedés, élvezi
Istennek segítségét, mely mindig kegyelem a felemelés „
Jézusom, Jézusom üdvöt hozott, Jézus, engem megszabadított!
Benned az örök élet az enyém, már e földön boldoggá lettem én

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése