2012. június 30., szombat


AZ ÚR MEGÉRKEZIK!
 A fügefa ága zsendül! Az énekben hála zendül,
a kezem kitárva lendül, mert az Úr közeledik!
 A mosoly a szemembe villan, a bánatom gyorsan elillan,
egy örömkönny fényesen csillan, mert az Úr közeledik!
 A szikra nagy lánggal lobban, az öröm a szívemben dobban,
az ujjongás felszáll egy dalban, és az Úr megérkezik!                                          2010. febr. 18. Guti Tünde
         HÁLAADÁS
 Magasztallak, Uram az éjjelért, szívem Téged dicsér az életért!
Benned nyugszik éjszaka álmom, békém csakis Nálad találom!
 Hálát adok, Uram a reggelért, fogadd hódolatom ma mindenért!
Örömmel töltöd be perceim, elvetted, lemostad bűneim!
 Megköszönöm, Uram az új napot, megláthatom Benned a holnapot!
A Te kegyelmed jobb mindennél, és eltévedni nem engednél!                                  2010. febr. 16.  Guti Tünde

NEM ÉLTEM HIÁBA!
 Megértettem-e a csendet? Tartottam szívemben rendet?
Megpillantottam a mennyet? Nem éltem hiába!
 Szerettem az igazságot? Szebbé tettem a világot?
Istenre bíztam a gondot? Nem éltem hiába!
Letöröltem minden könnyet? Elolvastam minden Könyvet?
Megismertem, mi az ünnep?Nem éltem hiába!
Mosolyogtam kis virágra? Hát a dús, zöld lombos fára?
Hallgattam Isten szavára? Nem éltem hiába!
 Megfogtam egy gyermek kezét? Vigasztaltam síró szemét?
Tompítottam harag hegyét? Nem éltem hiába!
 Megöleltem minden embert?Vezettem, ha menni nem mert?
Tanítottam, míg üdvöt nyert?Nem éltem hiába!
 Hálát adtam a reggelért? Imát mondtam a betegért?
Égett bennem tűz Jézusért?Nem éltem hiába!                                                      2010. febr. 9. Guti Tünde

VÖRÖSBEGY
 Tálat raktam, inni adtam, hideg télen jóllakattam,
nem volt gondja, hogy mit egyen, ő az én kis vörösbegyem.
 Minden reggel idevártam, megörültem, ha megláttam,
rozsdavörös színű begyét,buksi fejét, csőre hegyét.
 Könnyű szárnyon hozzám repült, napraforgó maghoz leült,
szétnézett nagy óvatosan, csipegetett komótosan.
 Barátkozott a cinkékkel,szén színűvel és a kékkel,
nem volt irigy hideg télen,megéltek a dióbélen.                                                     2010. febr. 4.    Guti Tünde

MAGZATVÉDELEM
 Én azt mondom: küzdj az életért, és ne engedd soha semmiért,
hogy kioltsák szánalom nélkül, névtelen eldobva legvégül!
Ha elfordulsz, áruló lettél! Én azt mondom: kiálts az életért,
emeld hangod minden kis magzatért, aki megfoganva, szívdobogva várja,
hogy megszülethessen végre a világra! Ha hallgatsz, áruló lettél!
 Én azt mondom: harcolj az életért, tárd ki szíved minden kis gyermekért,
aki a méhben sír halálra ítélve, Isten ajándéka, boldogan hogy élne!
Ha nem szólsz, áruló lettél!  Guti Tünde

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése