2011. december 30., péntek

szólások


BÖLCS MONDÁSOK …..

1.        Ha Isten el tudja nézni, hogy minket, akiket arra hívott el, hogy Őt dicsőítsük – megvessenek, akkor ezt nekünk el kell szenvednünk.
2.        Úgy emelkedhetünk Istenhez, ha mások alá süllyedünk. (Trudel)
3.        Legyetek porrá, a port nem lehet megsérteni. (Trudel)
4.        Isteni nemesség: szolgák szolgája lenni. (Trudel)
5.        Amíg rosszul esik, hogy nem adják meg nekünk a köteles tiszteletet, nagyon messze vagyunk az alázatosságtól (Trudel)
6.        Ha te semmi vagy, de Megváltód minden, akkor nagyon pompásan összeilletek.
7.        Hiúságunkban olyanoknak képzeljük magunkat, amilyenek a valóságban nem vagyunk. Mindez hazugság, ami Istennek, az örök igazságnak visszatetsző. Egyedül az alázatosságot becsüljétek és szeressétek! (Tertseegen)
8.        Semmiségem tudatában kell élnem, vagyis állandóan látni kell és be kell ismernem, hogy semmit sem tudok, és semmire nem vagyok érdemes, mert ez az igazság. (Tertseegen)
9.        Az alázatosság nem erény, hanem az a talaj, melyből minden más erény fakad.
10.     A szenvedés értékesebbé teszi a szolgálatot, mert csak azt tudjuk megbecsülni, ami sokba kerül.
11.     Jézus nem sokat beszélt az alázatosság fontosságáról, hanem egy kendőt vett, körülkötötte magán, és elkezdte mosni a tanítványok lábait.
12.     Az alázatosság igazi próbája akkor következeik be, amikor az ember valami nagy eredményt ér el, és abban a kísértésben forog, hogy elfelejtse: minden erejét Istentől kapta, megbízatás gyanánt. (Fosdick)
13.     Az igazi alázatosság nemcsak így szól: A bűnösök között első vagyok én, hanem így is: Isten kegyelméből vagyok, ami vagyok.
14.     Tanuljátok meg tőlem, hogy én szelíd és alázatos szívű vagyok. Máté 11:28
15.     Az alázatosoknak Isten kegyelmet ad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése