2011. november 25., péntek

verses bizonyság


Csak vándorút az életem

1. Csak vándorút az életem, Míg majd hazámba érkezem,
Szent Jeruzsálem városába, Mit fönn az Isten készített,
Szövetségvérre épített, Hol ajkam majd csak őt imádja;
Csak vándorút az életem, Míg majd hazám elérhetem.

2. Árván megyek az élten át, Nem ismer itt a vak világ;
Ott várnak rám a hű testvérek; Ott vár az égi szent sereg;:/:
Ujjongva szolgálok neked, És örökké csak érted égek;
Ó, Megváltóm, jövel, siess, Szívem csak tégedet keres

-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,,--,

Az egyháznak a Jézus a fundámentoma

Az egyháznak a Jézus a fundámentoma,
A szent Igére épült fel lelki temploma.
Leszállt a mennyből hívni és eljegyezni őt,
Megváltva drága vérén a váltságban hivőt.

Kihívott minden népből egy lelki népet itt,
Kit egy Úr, egy keresztség és egy hit egyesít
Csak egy nevet magasztal, csak egy cél vonja őt,
És egy terített asztal ád néki új erőt.

A világ fejedelme feltámad ellene,
Vagy hamis tudománytól gyaláztatik neve,
S míg egykor felderül majd az Úrnak hajnala,
Csak virrasztói kérdik: ,,Meddig az éjszaka?"

Sok bajban, küzdelemben
meghajszolt, megvetett,
De szent megújulásért És békéért eped,
Míg látomása egykor dicsőn teljesül
S a győzelmes egyház Urával egyesül.

A három-egy Istennel már itt a földön egy
S az üdvözült sereggel egy nép és egy sereg.
Ó, mily áldott reménység: ha itt időnk lejár,
Te boldog szenteiddel fenn Nálad béke vár!
Stone J. Sámuel, 1839-1900

-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,,,-,,-



Én fel se foghatom

Én fel se foghatom: mily jó az Úr
Az ajkam zeng hála halleluját,
Nyelvem róla szól (Ó) /2x

Hű Jézusom megváltott engem,
Új életet Ő adott nékem.
Most boldogan áldom Őt,
Dicsérem szent nevét,
Én az Övé, Ő enyém!
A terhemet segíti vinnem,
Sok gondomat lábához tettem.
Most nyomdokán járok én,
dicsérem szent nevét,
Én az Övé, Ő enyém (Ó)
Én fel sem foghatom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése