2011. szeptember 28., szerda

verses bizonyság



Saját  Jézus arcai
Jártam már nyomorban, hol koldus éhezett,
s kastélyban, hol a királynak  volt aranyból bőségesen.
Láttam már síró asszonyt a templomban,
s gőgös urat orrát fennhordva.

Láttam már az égre tekintett síró gyermekeket,
s gazdag, de mégis nincstelen embereket.
Láttam már gyermekét szerető, féltő édesanyát,
s olyat, ki eldobta Istentől kapott magzatát.

Hallottam már békét s szeretetet hirdető papokat,
s láttam már véres háborúkat.
Hallottam már nagy ígéreteket szóló ,,hős" embereket,
s láttam olyat, ki ,,csak" szeretetből cselekedett.

Láttam már aranyukat osztogató gazdagokat,
s ,,nincsüket" is odaadó szegény parasztokat.
Láttam már a templomban imádkozót,
s olyat, ki tettével megmenti a rászorulót.
Láttam én már annyi arcot s embert,
de mindegyikben láttam Jézust, a szeretetet.

Dr. Sándorné Manyika  Szólnak a harangok
Szólnak a harangok, Hívnak a templomba,
Félretesszük dolgunk És indulunk oda.

Bármi nyugtalanít, Vagy háborog szívünk,
A falai között Kitisztul a lelkünk.

Oly fontos táplálék Mind, amit ott kapunk,
Utána könnyedén  Tesszük tovább dolgunk.

Kell az a megnyugvás, Kell a lelki béke,
Csak azzal lesz egész A testünk épsége.

-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,

Dr. Sándorné Manyika Vasárnapi mise
A noszvaji kis kápolna  Sokat jelent nekem,
Évek óta odajárok  A legszívesebben.
Úgy várom a vasárnapot,  Misét, liturgiát,
Szeretem a kis közösség  Minden egyes tagját.

Ott vannak mély hitű szülők  Kik gyermekeikkel
Megtisztelik Isten házát  Szívvel és lélekkel.
Búcsúzóul együtt mondunk  Pár gyönyörű imát,
Utána még beszélgetünk,  Mint egy kedves család.

Eszembe jut szülőfalum És a gyermekkorom,
Hol a vasárnapi mise  Fontos volt még nagyon.


  Isteni csók
Éltess Atyám szerelemből.  Isteni hitből,
megátkozott szerencséből.  Hadd éljek poromban,
gyászoló hamuban.  Könyörgöm kezedért,
alázatos tekintetedért.  Szeresd fiad, mint
angyalaidat.  Csókold kezét, mint
kurtizánodnak.
-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,

Dr. Sándorné Manyika Hiszem
Meddig tart az erőm És a boldogságom,
Elkísér a sírig,  Ahogyan kívánom?

Meddig tart a hitem,  Amely még töretlen,
S a kifogyhatatlan  Nagy szent szeretetem?

Meddig nem hiszem el,  Hogy gonosz a világ,
És hogy életünket  Előre megírták?

De azt elhiszem,hogy  A földön élőknek -
Mindig segítenek,  Az égi szellemek.
-,-,-,-,-,-,,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,,-

Dr. Sándorné Manyika  
Ima
Jóságos Istenem  Hallgasd meg imámat,
Óvjad és védelmezd  A kis családomat!
Kísérd lépteiket,  Vigyázz rájuk nagyon,
Baj ne érje őket,  Ez leghőbb óhajom!
Te tudod szívemnek  Minden gondolatát,
És ismered hitem   Állhatatosságát.
Hiszek benned, Uram,  Amíg csak lélegzem,
Segítsd azokat,kik Oly fontosak nekem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése