2011. szeptember 28., szerda

ígei bozonyság



       MIT MOND A BIBLIA ……? / III /
 Krisztus bemutatkozik = Ján. Jel. 2 .-3..részek
A feltámadott Úr mennyei dicsőségében bemutatkozik a gyülekezet angyalainak
Efézusnak : aki elhagyta az első szeretetet 2:1.v, Az ,aki jobb kezében tartja a hét csillagot, 
Aki a hét arany gyertytartó között jár  2:1.v
Szmirnának : a szenvedő egyháznak 2:10v,  az első és az utolsó, aki halott volt és életre kelt.2:8.v,
Pergánumnak :  aki ragaszkodik nevéhez 2:13..v, az , akinél a kétélű éles kard van 2:12.v,
Thiatirának , aki eltűri azt az asszonyt 2:20.v, Az Isten Fia, akinek szeme olyan ,mint a tűznek lángja és lába hasonló az aranyfényű érchez 2:18.v,
Sárdisnak, akinek az a neve ,hogy él, pedig halott 23:1.v, az ,akinél az Isten hét lelke van és a hét csillag .3:1.v,
Filadelfiának , akinek kevés ereje van 3:8.v, A Szent , az Igaz, akinél a Dávid kulcsa van, aki amit kinyit, senki be nem zárja és amit bezár, senki ki nem nyitja 3:7.v,
Laodiceának , akit kiköp a szájából 3:16.v, Az Ámen, a hű és igaz tanú, az Isten teremtésének kezdete 3:14.v,

HÉT  JUTALOM  ANNAK , AKI  GYŐZ  !

1,- annak enni adok az élet fájáról, amely az Isten paradicsomában van: 2:7v,
2,- annak nem árt a második halál,2: 11.v
3,- annak enni adok az elrejtett  mannából  és adok neki fehér kövecskét  és a kövecskén, új, írott nevet, amelyet senki   sem ismeri ,csak az, aki kapja .2:17.v,
4,- annak hatalmat adok  a pogányokon és vasvesszővel pásztorolja őket, ahogy  a cserépedényeket széttörik : amint én is vetem az én Atyámtól .És neki  adom a hajnalcsillagot.
2:26 – 28 .v,
5,- Az fehér ruhába öltözik és nevét nem törlöm ki az élet könyvéből és vallást teszek az ő nevéről az én Atyám  előtt és az ő angyalai előtt .3:5.v,
6,- Azt oszloppá  teszem az én Istenem templomában és többé onnan ki nem jön  : és felírom rá az én Istenem nevét és az én  Istenem városának , az új Jeruzsálemnek nevét, amely az égből száll alá az én  Istenemtől és az én új nevemet  .3 :12.v,
7,- annak megadom, hogy királyi székembe üljön velem, amint én is győztem és Atyámmal az ő királyi székében ültem.3:21.v,
                        SZERETET  NÉLKÜL  !!

a kötelesség elkedvetlenít,-        az okosság—ravaszság

az igazságosság megkeményít ,- a hatalom --- erőszak

az igazság kritizálóvá tesz ,-       az udvariasság –képmutatás

a rend kicsinyesség ,--                 a nevelés— ellentmondást vált ki

a tisztesség gőgössé,-                   a vagyon – fösvénnyé

a tudás önigazzá tesz,-                  a felelősség— kíméletlenné tesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése