2011. június 28., kedd

verses bizonyság


 BÍZOM BENNED, URAM, JÉZUS (Szerző: Ismeretlen)
1. Bízom benned, Uram, Jézus,
Benned bízom egyedül.
Kit Te hű kegyelmed hordoz,
Az bizton üdvözül.
Refrén:
Bízom benned, Uram, Jézus,
Te nagy kegyelmű, drága, hű Megváltó.
Én bízom benned, Uram, Jézus,
Igéd biztat reá.
2. Mint a pásztor gyenge bárányt,
Úgy vezet folyvást kezed.
Annak, aki Rád tekint csak,
Csüggedni nem lehet.
Refrén:
3. Gondot viselsz Uram rólam,
Hordod minden terhemet.
Hogyne bízna szívem abban,
Aki engem így szeret.
Refrén:
4. Bízom benned, Uram, Jézus,
Add, hogy mindig így legyen.
Bízom benned, bármi érjen,
És bízzam szüntelen.
Refrén:


BÍZOM CSENDESEN
(Szerző: Ismeretlen, németből fordította Túrmezei Erzsébet)

Uram, mert erősen tart hű kezed,
Bízom csendesen.
Mert szereteted hordoz és vezet,
Bízom csendesen.
A bátorságot, erőt Te adod.
  Dicsérlek! Szent a Te akaratod.

Uram, mert megváltottad életem,
Bízom csendesen.
Mert vérző bárány lettél érettem,
Bízom csendesen.
Veled győzök le poklot és halált.
Formálj engem bárányarcodra át!

Mert Atyádnál közbenjársz érettem,
Bízom csendesen.
Mert győzelmesen Te jársz énvelem,
Bízom csendesen.
Rád nézek, ha ellenség ostromol.
Jobb menedéket nem lelnék sehol.

Bár a jövendő újra köd lepett,
Bízom csendesen.
Tudom, Te véghez viszed tervedet,
Bízom csendesen.
Ha nem látok, csak egy lépésre még.
Te magad jársz velem, és az elég.


Érthetetlen szeretet „Nem veszendő dolgokon, ezüstön vagy aranyon váltattatok meg atyáitoktól örökölt hiábavaló életmódotokból, hanem drága véren, a hibátlan és szeplőtelen Báránynak, Krisztusnak a vérén.”
(1. Péter 1:18-19)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése