2011. május 7., szombat

bizonyság



Paulo Coelho: A dolgok, amelyeket megtanultam az élettől

- Hogy nem mindig elég, ha megbocsát nekünk valaki. Az esetek többségében te vagy, akinek meg kell bocsátani magadnak.
- Hogy nem számít, hány szilánkra tört a szíved: a világ nem áll meg, hogy megvárja, míg összeragasztod.
- Amikor a boldogság kapuja bezáródik, egy másik kinyílik, de sokszor olyan hosszan nézzük a zárt kaput, hogy nem vesszük észre a számunkra kinyitott kaput.
- A legjobb fajta barát az, akivel sétálgathatsz vagy beülhetsz egy kapualjba, anélkül, hogy egy szót is váltanátok, és amikor elváltok, úgy érzed, hogy ez volt életed legjobb beszélgetése.
- Igaz, hogy nem tudjuk igazán, mink van, amíg el nem veszítjük, de az is igaz, hogy nem tudjuk, mi az, ami hiányzik, amíg nem birtokoljuk.
- Álmodj, amit csak akarsz; menj, ahova szeretnél; légy az, aki szeretnél,...
- Kaphatsz elég boldogságot, hogy kedvessé tegyen, elég nehézséget, hogy erőssé tegyen, elég fájdalmat, hogy emberivé tegyen, elég reményt, hogy boldog lehess.




Hálás vagyok...
A kedvesemért, aki panaszkodik a vacsorára, mert így az estét velem tölti......
Az adókért, amelyeket ki kell fizessek, mert azt jelenti, hogy alkalmazott vagyok , van munkahelyem...
A takarításért egy buli után, mert azt jelenti, hogy Barátaimmal tölthettem egy estét...
A ruhákért, amelyek egy kicsit szűkek, mert van elég ennivalóm...
Hogy nyírhatom a füvet, pucolhatom az ablakot, javíthatom a csatornát, mert azt jelenti, hogy van hajlékom, és egészséges vagyok...
A parkolóhelyért a parkoló legmesszibb pontján, mert ez azt jelenti, hogy tudok járni és még autóm is van...
A nagy fűtés számláért, mert ez azt jelenti, hogy melegben voltam...
Hogy körülöttem érzékelem a hangokat, zajokat, mert azt jelenti, hogy van érzékszervem, amivel hallani tudok....
A mosni- meg vasalni valóért, mert azt jelenti, hogy van ruhám...
Az esti fáradtságért és izomlázért, mert azt jelenti, hogy Tudtam keményen dolgozni...
Hogy meghallom hajnalban az óra csengetését, mert azt jelenti, hogy vagyok és teendőim is vannak...
Az-az ,hogy Isten hordozott még mindez ideig

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése