2011. április 17., vasárnap

verse köszöntő


       Kék.é.k. 382.Ged.64.

1,- Jézus Krisztus ,Király, hozsánna, üdv Neked !
Minden nyelv zengje ma a Te dicséreted. Kevés a
Hárfahang, szóljon ma harsona: él Jézusunk, halleluja !Kar

Kar : Halleluja, halleluja, feltámadt ím harmadnapra  !
Halál, hol fullánkod? Nincsen már hatalma: legyőzött az Isten Fia !

2,- Bár por s hamu vagyok, sorsom a szenvedés : végzetem a halál, örömöm oly kevés, él ,mégis a remény :nem vagyok elveszve : feltámadunk új életre !  Kar .

3,- Nem áll a kereszt már szomorú Golgothán : buja virág tenyéssz Krisztusunk sírhantján. Tündöklik fent a nap : elmúlt az éjszaka : él Jézusunk, halleluja !Kar.

               V I R Á G V A S Á R N A P   !

Úr Jézusom ,mondd meg nékem,Miért nem lehettem ott ?
Ahol az a sok gyermek,Oly boldogan ujjongott ?

Én miért nem kiálthattam, Hozsánnát nevedre ?
Miért is nem loboghatott ,Pálma ág a kezembe ?

Ó, hogy zengte volna ajkam, Az ünneplő tömegben,
Íme, százszor áldott ,aki jő az Úrnak nevében !

Nem voltam ott, Lelkem mégis Igaz örömtől lángol,
Mert szent  parancsot kaptam a Bevonuló Királytól !

Hogy kiáltsam minden szívnek,Tárulj, ha jő a Király!
Aki Jézust befogadja, Arra örök béke vár ! !


VIRÁGVASÁRNAP
ÁLDOTT, AKI JŐ
Jertek, mondjunk hálát: énekeljünk!
Eljött a Király, vígan örvendjünk.
Áldott, aki jő az Úrnak nevében
Olajágakkal jöttén vigadozzunk.

Legyen áldott!
Tárt kapu várja Isten szent Fiát;
Ô a kegyelem: nékünk üdvöt ád!
        Gerzsenyi Sándor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése