2010. február 24., szerda

A Bblia szavai :



51. zsoltár 12-14. verse

„Tiszta szívet teremts bennem, Istenem,
és az erős lelket újítsd meg bennem!

Ne vess el orcád elől,
Szentlelkedet ne vedd el tőlem!

Vidámíts meg újra szabadításoddal,
támogass, hogy lelkem készséges legyen,
hogy taníthassam utaidra a hűtleneket,
és a vétkesek megtérjenek hozzád!”






31. zsoltár 2-4., 6. vers

            „Hozzád menekülök, Uram,
ne szégyenüljek meg soha!
            Mentsd meg engem irgalmasan!

            Fordítsd felém füledet,
siess, ments meg engem!
            Légy erős kősziklám,
erős váram, segíts rajtam!

Mert te vagy az én sziklaváram,
vezess, és terelgess engem nevedért!

Kezedre bízom lelkemet,
te váltasz meg engem,
Uram, igaz Isten!”



 : János apostol 1. levele 1. rész 5/b-7. vers, 2. rész 1-6. vers

„… az Isten világosság, és nincs benne semmi sötétség. Ha azt mondjuk, hogy közösségünk van vele, és a sötétségben járunk, akkor hazudunk, és nem cselekesszük az igazságot.
Ha pedig a világosságban járunk, ahogy ő maga a világosságban van, akkor közösségünk van egymással, és Jézusnak, az ő Fiának vére megtisztít minket minden bűntől.”

            „Gyermekeim, ezt azért írom nektek, hogy ne vétkezzetek. Ha pedig mégis vétkezik valaki, van pártfogónk az Atyánál: az igaz Jézus Krisztus. Mert ő az engesztelő áldozat a mi bűneinkért. De nem csak a mienkért, hanem az egész világ bűnéért is.
            És abból tudjuk meg, hogy ismerjük őt, ha megtartjuk az ő parancsolatait. Aki azt mondja: ismerem őt, de nem tartja meg parancsolatait, az hazug, és abban nincs meg az igazság. Aki pedig megtartja az ő igéjét, abban igazán teljessé lett az Isten szeretete. Ebből tudjuk meg, hogy őbenne vagyunk.
            Aki azt mondja, hogy őbenne van, annak magának is úgy kell élnie, ahogyan ő élt.”




Naponként teremtesz rendet bennem,
Formálsz, amilyenné kell lennem.
Szavad tűzként ragyog:
„Ne félj, veled vagyok!”

Szólsz, hogy nekem is legyen nevem,
ami a néven szólító kegyelem.
Szavad tűzként ragyog:
„Ne félj, veled vagyok!”

S ha ezerszer is égtem, perzselődtem,
az ár el nem sodorhat engem.
Szavad tűzként ragyog:
„Ne félj, veled vagyok!”

Te vagy az Úr, te vagy az Isten,
Szabadítom, te vagy nekem a minden!
Szavad tűzként ragyog:
„Ne félj, veled vagyok!”



Ne Ézsaiás próféta könyve 43. rész 1-3/a., vers és János evangéliuma 3. rész 16. vers

Az Úr üzenetét így írja le Ézsaiás próféta:

            „… most így szól a te teremtőd, Jákób, félj, mert megváltottalak,
neveden szólítottalak, enyém vagy!

            Ha vízen kelsz át, én veled vagyok,
            és ha folyókon, azok nem sodornak el.
Ha tűzben jársz, nem perzselődsz meg,
            a láng nem éget meg téged.

            Mert én, az Úr, vagyok a te Istened,
Izrael Szentje, a te Szabadítód!”

János evangéliumában pedig, Krisztusra mutatva, így teljesíti ki az üzenet:

            „Mert úgy szerette Isten a világot,
            hogy egyszülött Fiát adta érte,
hogy aki hisz Őbenne,
el ne vesszen, hanem örök élete legyen!”



G O N D O L A T O K  :

...„ Most pedig, minekutána felszabadultatok a bűn a  alól, szolgáivá lettetek pedig az Istennek ; megvan a gyümölcsötök a megszenteltetésre, a vége pedig örök élet ...” Róm. 6: 22.v.

Isten elhívása csak az engedelmesség által lesz világossá, sohasem a pro és kontra mérlegelése által !

Jézus hív --- de nem mondja meg előre, hogy hova. A következményeket reá kell bízzad!

Amid van azt kölcsön kaptad és számadással tartozol a felhasználása felől !

Ne légy bizalmatlan, hanem légy részvéttel !

Ha te  magad boldog akarsz lenni, tégy másokat boldoggá !

A Krisztusban érlelődő ember már nem csodálkozik az emberi kudarcok felett, hanem csak az Isten hűsége ejti őt újra meg újra ámulatba ! 

...„ Mk. 10 : 43.v... De nem így lesz közöttetek ;
Hanem a ki nagy akar lenni közöttetek, az legyen a ti szolgátok...”

    Ha  szól az Úr!

--- Adj !--
De Uram,
Üres a szívem és mind a két kezem.

--Szólj !--
De Uram,
Nincs semmi mondanivalóm nekem!

--Szolgálj! --
De Uram,
Ha nekem szolgálnak én azt keresem.

--Szeress!--
Minden más, de szeretet nincsen én bennem.

--Menj!--
De Uram,
Utadon béna vagyok, tehetetlen.

--- Adj ! Szólj ! Szolgálj ! Szeress!
Menj! ha mondom neked,
És Én veled leszek!
Uram! akkor megyek!




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése