2016. június 22., szerda



"Hívj segítségül engem a nyomorúság idején! Én megszabadítlak, és te dicsőítesz engem" (Zsolt 50,15).

JÉzus szíve szeretlek én,segíts át az élet tengerén!
Ha vihar kél fejem felett,legyen oltalmam szelíd szíved,
Minden veszélyt el űz egy mosolyod,lelkem megnyugszik,
ha veled vagyok,Jézus szíve szeretlek Én segíts át az élet tengerén!

ÉN VELED VAGYOK
Hittel, reménnyel járj végig utadon, hidd el Én mindenkor, veled vagyok. Ha az égen napfény, vagy csillag ragyog, vagy, felhők tornyosulnak sötéten, Én veled vagyok, nem hagylak el téged. Megőrizlek sötétben és fényben, végigkísérlek, hűséggel utadon, mert félőn szerető, Megváltód vagyok.
(Schvalm Rózsa)
------------------------------------------

ÉPPEN ÉN----
Csak Istennél csendesül el lelkem, tőle kapok segítséget. (Zsolt 62,2)
Fiatalabb koromban azt gondoltam, fontos szerepet kell betölteni az
életben ahhoz, hogy az emberek szeressenek. Megpróbáltam mindig a
legjobban kinézni, órákat töltöttem el külsőmmel. Arra vágytam, hogy
mindenki elfogadjon, akivel csak kapcsolatba kerülök, a diáktársaim és
a különböző társaságok. Azonban minden erőlködésem ellenére nehéznek
tűnt megfelelnem a körülöttem élőknek. Az eredmény: egyre félénkebb,
szégyenlősebb lettem, nem éreztem magam elfogadottnak. Kétségbeesetten
vártam a visszajelzést másoktól, hogy fontos valakinek tartanak.
A Biblia tanulmányozása során azonban felfedeztem, hogy Isten más
mértékkel mér engem. Amikor elkezdtem először Isten akaratát keresni,
bátrabbá váltam. Évek alatt egyre több önbizalmat nyertem. Ez olyan
természetes módon történt, mint ahogy megváltoztattam életemben a
fontossági sorrendet. Mások tetszésének keresése helyett lassan
megtanultam növekedni Krisztus szeretetében és elfogadásában. Egyre
felszabadultabb lettem, és már nem aggódtam külső megjelenésem vagy
társasági helyzetem miatt. Krisztus szeretete által átformálva sok
barátot kaptam, s közben önmagam maradtam.

Imádság: Istenünk, segíts bíznunk benned, hogy céltudatosak és
megfelelő önbizalommal rendelkezők legyünk. Ámen.
------------------------------------------

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése