2015. február 28., szombat



Ne tarts barátságot a haragos természetűvel, és ne járj együtt a heveskedővel, mert megszokod ösvényeit, és magadnak állítasz csapdát!  (Péld. 22,24-25)

Mennyei Atyám, segíts számot vetni a különböző
befolyásokkal, amelyek életem során érnek!
Vannak olyan kapcsolataim, 
melyek megakadályozzák, hogy megadjam neked a kellő tiszteletet?
Vannak olyan kapcsolataim, amelyekben 
határozottabban kellene kiállnom meggyőződésem 
és az általam vallott értékek mellett, ahelyett
hogy csak mennék a többiek után,
hogy később sajgó ürességet érezzek?
Vannak olyan emberek, akik ápolják a lelkemet,
és tölthetnék velük több időt is?
Nem szeretném, ha a veled való kapcsolatom
valamiféle hideg, elfeledett hellyé válna,
mert képtelen vagyok fenntartani veled a jó viszonyt.
Adj kérlek, ma erőt és bátorságot, hogy 
hűséges legyek hozzád,
legeslegdrágább barátom!
Ámen. 
Könnyebb ma változtatni viselkedésünkön,
mint holnap helyrehozni a hírnevünket.
Bruce Bickel-Stan Jantz: Isten a részletekben lakozik

Tersteegen imádsága.

Imádom a szeretet hatalmát,
Jézusba' mely felém hajolt.
Magam rá bízva mint a gyermek,
Ki férget, engem felkarolt.
Belémerülök, mit se kérdve, 
az Úr szerelme tengerébe.

Ó. mily nagyon szeretsz Te engem, 
szívemre vágyik a tied.
S szerelmedtől vonatva lelkem, 
egész valóm feléd siet.
Úgy von magához tiszta lényed - 
Te engem vársz s én várlak Téged.

Tied örökre szívem, éltem.
Megváltóm vagy, legfőbb javam
Te önmagad od'adtad értem,
S véredben lelkem üdve van.
A mély bukásból Megmentőm Te. 
tiéd szívem, tiéd örökre!
Ó, drága Jézus, vésd be mélyen, 
szívem mélyére szent neved, 
hogy benne hű szerelmed éljen, 
betöltve teljes életem, 
hogy szóban, tettben mint tükörkép 
csak Jézus képe tükröződjék!













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése