2014. szeptember 29., hétfő



 Prohászka: Kő az úton.

Gondolod, kerül életed útjába
Egyetlen gátló kő is hiába?
Lehet otromba, lehet kicsike,
Hidd el, ahol van, ott kell lennie.
De nem azért, hogy visszatartson téged
S lohassza kedve, merészséged.
Jóságos kéz utadba azért tette,
Hogy te megállj mellette.
Nézd meg a követ, aztán kezd el
Beszélni róla Isteneddel.
Őt kérdez meg, milyen üzenetet
Küld azzal az akadállyal neked.
S ha lelked az Istennel találkozott,
Utadba minden kő áldást hozott.
Imádság
Add meg nekem, Uram, hogy minden evilági dolognak meghaljak, és e világban
vessenek meg engem, s ne találjanak engem a te szereteted miatt! Add, hogy
minden kívánságok fölött benned nyugodjon meg, s benned béküljön meg a
szívem! Hiszen te valóban a szívek békéje vagy, egyedül te vagy a
nyugalom, rajtad kívül minden durva és nyugtalan.


-----------------------------------------------

Farizeus fohásza.
Szeretem a Te szentegyházadat, Lakásodnak földi helyét,
De míg Zöld Gergely lesz a papunk Nem viselem semmi terhét.
Szeretlek Téged áldott Uram, Vágyom, hogy akaratod tegyem,
De a szomszédos egyháztagtól, Ó kérlek, szabadíts meg engem.
Köszönöm neked a hangomat, Az éneklésre adott idôt,
De míg Nagy Pál lesz a kántor, Az éneklésben nem segítem ôt.
Asztalodra drága Jézus Kegyelmednek kelyhét helyezed,
De ha Kiss Bálint osztja ki azt, Sem bort, sem kenyeret magamhoz nem veszek.
Minden, mi kell tôled jöttek, tied azok De ha Rácznét is segélyezik,
Az adakozásban részt nem veszek. Könyörgöm Uram, Hozzád esdekelve,
Készíts nekem a Mennyben helyet Égi lakást, de ... kérlek Uram
Semmiképpen ne a FEHÉRné mellett.  Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése