2014. január 31., péntek



"Jöjjetek el és halljátok meg, hadd beszélem el minden istenfélőnek: miket cselekedett az én lelkemmel! Hozzá kiálték az én szájammal, és magasztalás volt nyelvem alatt. Ha hamisságra néztem volna szívemben, meg nem hallgatott volna az én Uram. Ámde meghallgatott Isten, figyelmezett könyörgésem szavára. Áldott az Isten, aki nem vetette meg könyörgésemet, és kegyelmét nem vonta meg tőlem." Zsoltár 66,16-20


Uram, kérünk, szólíts most meg Igédben. Köszönjük, hogy hívsz és köszönjük, hogy jöhetünk Hozzád. Áldd meg kérünk így az egész hetet, hogy valóban találkozhassunk Veled. Segíts, hogy már ma este mehessünk Hozzád. Ámen.
--------------------------------------------

Az első szó így hangzik: "Jöjjetek!" Ezért is énekeltük: "Jézushoz jöjjetek!" Ezt nekünk már nem kell mondani, mert eljöttünk otthonról, eljöttünk a körülményeinkből. Kornélius így mondja Péternek: "Jól tetted, hogy eljöttél!" (ApCsel 10,33)-„. Azonnal azért küldöttem hozzád; és te jól tetted, hogy eljöttél. Most azért mi mindnyájan az Isten előtt állunk, hogy meghallgassuk mindazokat, amiket Isten néked parancsolt.”-
”Jézushoz jöjj, Megmentődhöz! Édes a béke, mit ád
Bár mily kemény is az szíved,.még ma jöjj, és Néki add át !!
Jöjj csak Hozzá, Jézushoz jöjj, Megmentődhöz! Ő elfogad!
Jöjj, Hozzá hát ! Jézushoz jöjj! Megmentődhöz Ő elfogad!!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése