2013. december 31., kedd



Példabeszédek könyve.16 : 3-v-
Bízzad az Úrra a te dolgaidat; és a te gondolatid véghez mennek.

Istennek csodálatos célja van életünkkel.
Olyan úton vezet minket, amely az erőnknek és képességeinknek megfelel.
Engedd tehát ,hogy Ő legyen életed nagy építőmérnöke!
Legyél kész  mindenkérését teljesíteni.
Isten vezetésének engedelmeskedve,fogadd el azokat,
A köveket, téglákat, amelyeket Ő ad néked.
Építsd be azokat életed házába, nap mint nap – és
csodálatos hajlék fog felépülni belőle.
------------------------------

Sámuel pedig vett egy követ, és felállítá Mispa és Sén között, és Ében-Háézernek nevezte el, mert mondá: Mindeddig megsegített minket az Úr!

Lukátsi Vilma  . Eben Háézer .(1.Sám 7,12.)

 

Életünkben észrevétlenül

kitartóan kúszik az Idő,

szakadatlan spirálvonala

fordulóit nem jegyzi elő...


Önmagamnak, ahogyan nőttem,
éveket raktam – emlékoszlopul,
a fordulókat úgy jelöltem:
„megsegített mindeddig az Úr!”
Eszmélésem óta vezetett,
Vele vándoroltam hegytetőt,
minden léptemen éreztem: szeret!
visszarántott szakadék előtt!
Ha bálványaim összetörte,
még ha sírtam is keservesen,
azzal, hogy lelkem meggyötörte,
látóvá tette elvakult szemem!

Múltra nézni csak így érdemes,
mert a jelen bárhogy alakul,
emlékezésnek annyi elég, hogy
„megsegített mindeddig az Úr!”

    Új hal a vízben------  ----2014----

http://2.bp.blogspot.com/-YsgNKLUpl-0/Ukko5M6sMDI/AAAAAAAAZpw/uJaratBloxY/s1600/csod%C3%A1s+term%C3%A9szet.JPG

.Isten szeretet." (1.János 4:8/b)

Aki nem szeret, nem ismerte meg az Istent; mert az Isten szeretet.                                                  "Krisztus nem azért jött a világba, hogy megfejtsük Őt, hanem, hogy Belé kapaszkodjunk és Hozzá ragaszkodva magával, ragadjon minket a feltámadás felfoghatatlan valóságába." /Dietrich Bonhoeffer/  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése