2013. november 29., péntek



„Tudjuk, hogy ha földi sátorunk összeomlik, van Istentől készített hajlékunk, nem kézzel csinált, hanem örökkévaló mennyei házunk.”
- Az összeomló földi sátor, az összeomló keringés után örök mennyei hajlék vár ránk Krisztus érdeméért; ebben a bizonyosságban élni és meghalni csodálatos megnyugvás.
--------------------------------------------------------
„Nekem az élet Krisztus, és a meghalás nyereség.”
- Krisztus által van értelme az életnek, és van értelme a halálnak.
--------------------------------------------------------
„Mindenkor az Úrral leszünk. Vigasztaljátok egymást ezekkel az igékkel.”
- Istennel élni a földön és a mennyben egyaránt nagy kiváltság, kibeszélhetetlen boldogság.
-------------------------------------------
„A feltámadott Jézus mondja: Ne félj, én vagyok az első és az utolsó, és az élő: halott voltam, de íme élek örökkön örökké, és nálam vannak a halál és pokol kulcsai.”
- Jézus legyőzte a halált, vele és általa mi is félelem nélkül fölötte állhatunk a halálnak.
---------------------------------------------
„Maga Isten lesz velük (az üdvözültekkel), és letöröl minden könnyet a szemükről, és halál sem lesz többé, sem gyász, sem jajkiáltás, sem fájdalom nem lesz többé, mert az elsők elmúltak."
- Emberi ésszel felfoghatatlan, de hit által sejthető az a csodálatos örök mennyei élet, ahová Isten Jézus Krisztus által hazavár mindnyájunkat, s ahol a szenvedéseknek már semmi jele, nyoma nem lesz tapasztalható, csupán a teljes szeretet, öröm és békesség.
------------------------------------------------------

1. Abbá, mennyei Atyám
Abbá, mennyei Atyám! Küldj áldás-záport ma is rám!
Őrizz meg a Gonosztól, a hamis gondolattól,
Tartsd meg fehéren a ruhám!
Kérlek, Abbá Atyám, most nézz le rám,
Hogy el ne veszítsem mennyei koronám!
Segíts nekem, mert erőtelen vagyok,
Elestem, de menni akarok!
Abbá, mennyei Atyám! Vezess a győzelem útján!
Ne engedj eltévednem, és pusztulásba mennem,
Te vigyázz harcaimban rám!
Kérlek, Abbá Atyám…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése