2013. április 30., kedd



Mit ír a Biblia a házasságról, a házastársakról?

"Házasodjatok, szülessenek fiaitok és leányaitok! Házasítsátok meg fiaitokat, és adjátok férjhez leányaitokat! Szüljenek azok fiúkat és lányokat! Szaporodjatok, és ne fogyjatok!"
Jeremiás könyve 29:6

"Ezért a férfi elhagyja apját és anyját, ragaszkodik feleségéhez, és lesznek egy testté."
Mózes első könyve 2:24

"Mert a feltámadáskor nem nősülnek, férjhez sem mennek, hanem olyanok lesznek, mint az angyalok a mennyben."Máté evangéliuma 22:30
---------------------------------------------------

Mit ír a Biblia a parancsolatokról?

"Mert hallgatott Ábrahám a szavamra, és megtartotta a megtartandókat: parancsolataimat, rendelkezéseimet és utasításaimat." Mózes első könyve 26:5

"Az ő parancsolata pedig az, hogy higgyünk az ő Fiának, a Jézus Krisztusnak nevében, és szeressük egymást, ahogyan erre parancsolatot adott nekünk." János első levele 3:23

"Itt van helye a szentek állhatatosságának, akik megtartják az Isten parancsait és a Jézus hitét."Jelenések könyve 14:12
---------------------------------------------------------
Képes vagyok!!!
Mindenre van erőm a Krisztusban, Aki engem megerősít — Filippi 4,13.
Sok év eltelt azóta, hogy a gondjaimat az Úrra vetettem és — megvallom — bár alaposan meg lettem kísértve olykor, mégsem aggodalmaskodtam. Azóta nem reszkettem a félelemtől, azóta nem voltak rossz hangulataim. Bármi történt, sohasem csüggedtem el. (Sokan mondták már, hogy azért nem aggodalmaskodom, mert nincs elég józan eszem. Hála Istennek, van annyi megértésem a Bibliából, hogy ne aggodalmaskodjam!)
Az aggodalmaskodás volt az a bűn, amit a legnehezebben tudtam feladni. Az aggodalmaskodás a legnagyobb kísértés, amivel valaha szembe kerülsz. De ellenállhatsz neki, és okvetlenül meg is kell tenned.
A hústest a legveszélyesebb ellenséged. A hústest és a természetes emberi okoskodás arra akar rávenni, és egyben korlátozni, hogy a saját képességeidben bízz. A körülményekre tekintesz, a hatásokra, a problémákra, a bajokra, a próbatételekre, a viharokra és a szelekre, és mindezek hatására azt mondod: „Én erre képtelen vagyok.”
A hit azt mondja: „Mindenre van erőm a Krisztusban, Aki engem megerősít.” 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése